בדיקת יכולת כלכלית של בעל חוב – איך חוקר פרטי יכול לעזור?

יש מי שסבורים שחוקר פרטי עובד בעיקר בתחום הבגידות בין בני זוג ומעקב פיזי אחר אנשים שונים מסיבות שונות. כפי שאתם וודאי מבינים, מדובר בסברה שגויה. את המדריך הנוכחי כתבנו כחלק מסדרת מדריכים שמטרתם להביא את העניין למודעות. כל מדריך בנושא עוסק בתחום אחר, והפעם בחרנו להתמקד בבדיקת היכולות הכלכליות של בעלי חובות. הישארו אתנו ותגלו איך חוקר פרטי יכול לסייע במצב שכזה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לרכז את כל המידע החיוני בנושא, יצאנו לפגוש את האנשים שמבינים בנושא הכי טוב – הלקוחות של חוקרים פרטיים. אתם וודאי תוהים איך בכלל הצלחנו להגיע אליהם, הרי מדובר בעניין מסווג. ובכן, פרסמנו מודעה ברחבי הרשת וציינו שאנחנו עורכים מדריך בנושא וכדי להוציא אותו לאור, עלינו לקבל מידע מגורמים שמכירים את התחום באופן מעמיק. הופתענו לגלות שפנו אלינו לא פחות מ- 16 אנשים שהסתייעו בעבר בחוקר פרטי כדי לבדוק יכולת כלכלית של בעל חוב והם שמחו למסור לנו פרטים בתנאי שלא נפרסם את שמם או את פרטי המקרה שמסרו.

 

איך חוקר יכול לעזור?

האנשים שעמם שוחחנו לא ערכו את החקירה בעצמם כמובן, הם יודעים על הליך החקירה מכיוון שהם שמעו עליו מהחוקר הפרטי שליווה את ההליך. לדבריהם, החוקר  הפרטי אמר שבשביל להוציא פרטים אודות הנחקרים, הוא מבצע את ההליכים הבאים:

 

  • חקירות בשטח
  • חקירות כלכליות
  • הליך איתור של נכסים בארץ
  • הליך איתור אחר נכסים ברחבי העולם ועוד

 

כך בעצם הוא יכול לבדוק כל צעד שנעשה על ידי בעל החוב. למשל אם הוא בירר פרטים אודות הלוואות למוגבלים דרך הבנק או כל עניין כלכלי אחר.

 

האם מדובר במידע שכל אחד יכול להוציא?

 

ממש לא. ראוי לציין כי מדובר בעניין מסווג לחלוטין שניתן לקבל אך ורק אצל חוקר פרטי שהוסמך לעבוד בתחום. כך שאם אתם מעוניינים בביצוע בדיקה אודות היכולת הכלכלית של בעל חוב, אתם צריכים לפנות אל בעל מקצוע ולא לנסות ולגשש בעצמכם, פשוט כי אף גורם מקצועי לא ייתן לכם את הפרטים. הדבר רק יעלה חשד כלפיכם ואינכם רוצים למשוך אליכם את האש.

 

פרט שחשוב לדעת לפני שבוחרים חוקר פרטי

אחת הבעיות המורכבות בבחירה נכונה של חוקר פרטי היא שקשה מאוד למצוא חוות דעת אמינות שנכתבו עליו. שכן, מרבית הלקוחות של החוקרים הפרטיים מעדיפים להישאר בעילום שם. כך שאפשר לראות רק את הפירוט אודות חוות הדעת, מבלי לדעת מי עומד מאחוריה ולבדוק האם מדובר בגורם אמתי או בניסיון שיווקי. לכן, ההמלצה שלנו רגע לפני סיום המדריך היא לברר המלצות דרך מכרים, שכנים ואנשים שאתם סומכים עליהם לפני שבוחרים חוקר פרטי בנושא יכולת כלכלית של בעל חוב.

מחשבון

 

מטבעות
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים