גם יפה גם אופה: כל חומרי הגלם הכי שימושיים לאפייה

המטבח הוא התרפיה שלכם? ניחוחות של עוגה נאפית עושים לכם טוב על הלב? אנחנו לגמרי מבינים אתכם, ובטוחים אין בעיה שעוגת שוקולד חמה לא יכולה לפתור. אפייה היא התרפיה המושלמת, כי בנוסף להנאה מהפעילות, בסופה מחכה לאופים ולחבריהם תגמול שווה וטעים במיוחד. חובבי אפייה מושבעים, דואגים לאחסן מלאי זמין של חומרי גלם לאפייה, אז מה צריך שיהיה בבית כדי לאפות?

 

חומרי גלם לאפייה

אם אתם אופים הרבה, תוכלו לייעל את האפייה ובמקום לקנות בכל פעם את כל רשימת המצרכים, קל ופשוט יותר לאחסן בבית מלאי של חומרי גלם שימושיים לאפייה. כשהמזווה מצויד בכל החומרים הנדרשים, האפייה הופכת להיות עניין קליל וכיפי, פשוט לשלוף ולהשתמש. חומרי הגלם שנצרכים להכנת עוגה משתנים ממתכון למתכון, וחלקם צריכים להיות טריים, אבל לחומרי הגלם היבשים לרוב יש תוקף ארוך וקל לאחסן אותם.

חומרי גלם שימושיים לאפייה

איכות לפני הכול

כמעט כולם אופים, לפחות מדי פעם, עוגה, עוגיות או מאפה אחר, עם זאת, מה שלא כולם יודעים ומבינים היא החשיבות הרבה של איכות חומרי הגלם. מומחיות באפייה לא מסתכמת רק בשימוש נכון בחומרים, אלא גם בבחירת חומרי הגלם האיכותיים והמתאימים.

כל עוגה טעימה שאתם טועמים, כל קרואסון משובח, הוכנו מחומרי גלם שנבחרו בקפידה, וכנראה שלא מדובר במוצרי האפייה שמוכרים במכולת השכונתית.

 

חומרים יבשים

החלק הבסיסי ביותר באפייה הוא חומרי הגלם היבשים, כמו קמח, קורנפלור ואבקת אפייה. כשאתם בוחרים קמח, שימו לב שקיימים מגוון רחב של סוגים, שכל אחד מהם מתאים לסוג אחר של שימוש. לדוגמה, אם אתם אופים עוגת גבינה, שכוללת קמח חיטה בתוכה, כדאי שתבחרו בקמח לבן רגיל, ולא בקמח מחיטה מלאה. אבקת אפייה היא חומר גלם שהאיכות שלו תשפיע בצורה משמעותית על גובה העוגה ועל אווריריות המאפים.

חומרי גלם שימושיים לאפייה

ביצים באפייה

אם אתם אופים הרבה, אתם בוודאי יודעים שאין כמעט מתכון לעוגה שלא מכיל ביצים ברשימת המצרכים. הדבר הבא אולי יפתיע אתכם, אבל גם לשימוש בביצים יש כללים בלתי מתפשרים שמשפיעים על הטעמים ועל המרקמים של המאפים.

2 טיפים קטנים מהמטבח שלנו: קררו את הביצים לפני הכנת מתכונים שדורשים הפרדה של ביצים, ודבר נוסף, הקציפו את הביצים 10 דקות לפחות כדי לקבל לעוגה אוורירית.

 

חממו את התנור

אפייה היא תרפיה נפלאה, מהנה וטעימה במיוחד, ועם זאת, ככל שאופים יותר, מבינים את חשיבות האיכות של חומרי הגלם מהם מכינים עוגות או מאפה מכל סוג. ככל שתשקיעו בחומרי גלם איכותיים, יגדלו סיכויי ההצלחה שלכם במטבח.

בנוסף, התאימו את סוגי החומרים לסוג המאפה והיצמדו להוראות המתכון. אם תיישמו גם את הטיפים הקטנים שהשחלנו בין השורות, לא יהיו לכם מתחרים בעניין האפייה בהצלחה ☺

חומרי גלם שימושיים לאפייה

חומרי גלם שימושיים לאפייה
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים