האם הדברה באיוד נחשבת ידידותית לסביבה?

צריכים הדברה נגד מזיקים וחרקים? אוהבים את כדור הארץ ולא רוצים לפגוע בסביבה ובבריאות שלכם ושל הסובבים אותכם? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם! באמצעות הדברה באיוד, תוכלו להיפטר מחרקים ומזיקים אחרים בביתכם במהירות וביעילות, מבלי לחשוש מנזקים סביבתיים ובריאותיים כלל! בכתבה הבאה, תוכלו למצוא את כל מה שתרצו לדעת על הדברה באיוד ואיך לעשות את זה.

 

מה זה בכלל הדברה באיוד?

בניגוד להדברה הרגילה והמוכרת של שימוש ברעל, הדברה באיוד מתבססת על שימוש באדים וגזים אשר מצליחים לחדור ביעילות לתוך הקרקע והרהיטים, ובכך להשיג תוצאות הדברה ברמה גבוהה בהרבה. בניגוד לרעל המרוסס, הגזים המאוידים הם נדיפים לחלוטין, ולכן מצליחים להשתחל למקומות שפשוט אי אפשר להגיע אליהם באמצעות ריסוס רגיל. 

הדברה באיוד נעשית לרוב באמצעות שימוש בגז פחמן דו חמצני (CO2), גז אותו אנו נושמים באופן טבעי אשר נמצא באטמוספירה ומהווה חלק משמעותי ממעגל הנוטריינטים על פני כדור הארץ. למרות שאת הגז הזה נושמים כמעט כל היצורים החיים על פני כדור הארץ, רמות גבוהות שלו הן רעילות מאוד, ואפילו יש סברה שהסיבה להיכחדות הדינוזאורים הייתה עקב עלייה דרמטית ברמות הפחמן הדו חמצני באטמוספירה. 

ההדברה באיוד באמצעות פחמן דו חמצני הינה הדברה אורגנית אשר לא מכירה לסביבה חומרים רעילים חדשים, ולמעשה רק "חונקת" את המזיקים ולא מרעילה אותם ועל הדרך את הסביבה. עובדה זו, הופכת את ההדברה באיוד לפתרון סביבתי במיוחד בכל הנוגע להדברות והיפטרות ממזיקים שונים. 

מה זה בכלל הדברה באיוד

מה הם היתרונות של הדברה באיוד?

מעבר ליתרונות הסביבתיים והאקולוגיים שציינו למעלה, הדברה באיוד כוללת מספר יתרונות נוספים אשר מבדילים אותה מהדברות ריסוס רעל. ראשית, בדומה למה שהזכרנו למעלה ההדברה באיוד יכולה להגיע לעומק רב הרבה יותר מאשר הדברה בריסוס, ובכך להגיע למקומות אשר הרעלים המרוססים לא מגיעים אליהם ולהדביר מזיקים אשר לא יהיה ניתן להדביר בשיטות הרגילות.

שנית, מדובר בשיטת הדברה הרבה יותר בטיחותית מבחינה בריאותית עבורנו ועבור כל מי שגר בבית שלנו. הדברה ברעל יכולה להיות מזיקה גם עבורנו או עבור חיות המחמד שלנו, אך הדברה באיוד אינה מזיקה ומתפוגגת מהר מאוד לאחר סיום התהליך.

מה הם היתרונות של הדברה באיוד

מעוניינים בהדברה מקצועית ואיכותית? כך תעשו את זה נכון!

אם אתם מעוניינים להיפטר ממזיקים בבית שלכם כמו תיקנים, טרמיטים, תולעים וכדומה, כדאי לעבור לשלב הבא בעולם ההדברה – הדברה באיוד. הדברה באיוד עושים רק אצל המומחים שמנוסים בהדברות מהסוג הזה, ויצליחו להגיע לתוצאות הטובות ביותר במקסימום יעילות.

אנו ממליצים לפנות לחברת ההדברה אחסנה ירוקה, מהמובילים בארץ בתחום ההדברה באיוד והדברה אקולוגית וידידותית לסביבה. הדברה ירוקה מעניקה שירותי הדברה ואיחסון אקולוגי עבור לקוחות פרטיים ועסקיים גם יחד, תוך שימת דגש רב על פיתוח ושימוש בטכנולוגיות ירוקות. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות לחברה בטלפון 052-3486401.

האם הדברה באיוד נחשבת ידידותית לסביבה

האם הדברה באיוד נחשבת ידידותית לסביבה
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים