האם ניתן לקבל החזר מס על קניית מחסן לגינה?

תסכימו איתנו שלכל בעל מקצוע יש את הכלים שהוא זקוק להם לביצוע העבודה שלו. כמו שקבלן זקוק לחומרי גלם מסוימים, כך גם גנן זקוק לכלי עבודה שבהם הוא יעשה שימוש במסגרת העבודה שלו.

ואז עולה שאלה לגיטימית בהחלט – האם מחסן לגינה, מחסן שבפוטנציאל יכול לשמש כמקום אחסון לכלי עבודה – נחשב בעצמו לאביזר שנחוץ לאדם במסגרת עבודתו והאם זה מאפשר לקבל עליו החזר מס.

רבים הם האנשים שהתעניינו בנושא, רבים הם האנשים שלא מצאו תשובה – ואחרי שקפצנו ל- https://idgarden.net והתרשמנו מהמלאי, עברנו לחפש תשובה לשאלה. ובגדול – מצאנו אותה.

 

 3 סיבות עיקריות למה תצטרכו מחסן גינה לאחסון כלי עבודה

הסיבות לכך יכולות להיות רבות. הסיבה הבסיסית ביותר יכולה להיות חוסר מקום אחסון בתוך הבית שלכם. בכל זאת, לרובנו יש דירות קטנות יחסית ואנחנו לא באמת יכולים להרשות לעצמנו לאחסן יותר מדי ציוד בתוכן.

סיבה נוספת יכולה להיות הצורך בזמינות הכלים שנחוצים לנו לעבודה. הרבה יותר הגיוני לאחסן את הכלים מחוץ לבית, מאשר לעלות ולרדת איתם כל יום מחדש.

ואי אפשר לסיים את רשימת הסיבות, ללא הסיבה השלישית – לעיתים אנחנו צריכים שכלי העבודה שלנו יישארו רחוק מהישג ידם של ילדים או שאר בני הבית – על מנת לשמור על שלומם ובטיחותם.

 

 אם כן – מחסן גינה הוא בעצם כלי עבודה נוסף שיש לנו?

כן, בהחלט מדובר באחד כזה ובדיוק כאן טמונה התשובה לשאלה, האם ניתן לקבל החזר מס על רכישת מחסן לגינה.

במידה ואתם יכולים להוכיח את הקשר הישיר בין אותו המחסן לאופי העבודה שלכם – לגמרי ניתן לבקש החזר מס על המחסן בגינה.

שטר מחשבון

 מה חשוב לדעת?

לשים מחסן בגינה שלכם, לעיתים עלול לדרוש מכם לקבל אישור שאר הדיירים (75 אחוז מדיירי הבניין) על מנת לעשות זאת. בנוסף, לעיתים, מחסן אף דורש היתר בנייה – לכן חשוב להבין מה גודל המחסן שאתם צריכים ולעמוד בקריטריונים הנוקשים, על מנת לא למצוא את עצמכם עוברים על החוק.

 

 מה נחשב כמחסן גינה שלא מצריך היתר בנייה?

מחסן גינה שלא מצריך היתר בנייה, זהו מחסן גינה שעשוי מפלסטיק – הכוונה פה, שמדובר במבנה שאינו מחובר תמידית לקרקע או במילים אחרות, מדובר במחסן נייד.

דרישה שנייה – על מחסן בגינה להיות בגודל שלא עולה על 6 מטר רבוע, מה שאומר שהוא לא תופס שטח גדול מדי.

מחסן גינה לא יכול לתפוס שטח שמיועד למשהו אחר, לכן המחשבה לשים מחסן גינה בשטח המיועד לחנייה, זה לא משהו אפשרי.

ולא נדלג על לספר לכם, שבמידה ואתם צריכים גישה במחסן שלכם לתשתית כלשהי – דוגמת תשתית מים – אתם תצטרכו לקבל היתר למחסן, גם אם הוא עומד בשאר הקריטריונים.

מטבעות

מחסן
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים