האם ניתן לשכור חוקר פרטי לבדיקת בטיחות של שכונת מגורים חדשה?

מחפשים לשכור חוקר פרטי לבדיקת בטיחות שכונת המגורים הבאה שלכם? צפויה לכם הפתעה נעימה. רוב האנשים אינם מודעים לכך שיש חוקרים פרטיים אמינים שיכולים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר סביר. אם אתה מחפש להגן על עצמך מפני בנייה שלא עומדת בתקנים ומעלויות תיקון הנכס בהמשך, כדאי לשכור חוקר פרטי המתמחה בנדל"ן לבדיקת הפרויקט של שכונת המגורים החדשה שאתה מתעניין בה.

הליך הבדיקה הקצר הזה יכול לחסוך ממך הרבה יותר ממה שיעלה, במידה ולא מצאת כלום – תנוח דעתך שהבית שלך הינו הנכס הטוב ביותר שיכולת למצוא.

 

מה חוקר פרטי לנדל"ן יכול לעשות עבורך?

חוקרים פרטיים לנדל"ן לרוב יבדקו את פרוייקט הבנייה של הנכס עבורכם ויוודאו מקצה לקצה שאין שום בעיה עם הפרויקט ועם הנכס הספציפי שבו אתם מעונייני.  נוסף על כך, חוקר פרטי לנדל"ן לרוב ידע להצביע על גורמי סיכון עתידיים גם אם אינם בולטים לעין כמו שימוש בחומרי בנייה לא איכותיים, גם אם הם עומדים בתקני הבנייה. לדוגמא, פרויקט אשלים דימונה הינו פרויקט שעובר את הבדיקה, היות ועומד בכלל התקנים.

חוקר פרטי

איך לשכור חוקר פרטי

הקפידו לשכור חברה אמינה שתוכלו לסמוך עליה שתסיים את העבודה בהצלחה. הצעד הראשון בהעסקת חוקר פרטי הוא להחליט כמה מנוסה החוקר צריך להיות ולוודא שהוא מתאים לדרישות שלכם. לאחר מכן כדאי לוודא מהו טווח המחיר שהוא דורש ואם ניתן ליצור קשר עם לקוחות קודמים שלו בכדי לוודא את אמינותו.

לאחר כל אמצעי הזהירות שציינו במידה והחלטתם שמצאתם את החוקר המתאים עבורכם, שתפו אותו בחששותיכם ובכל פרט מידע שיכול להועיל לו בחקירתו.

 

כמה גובה חוקר פרטי למקרקעין?

המחיר של חוקר פרטי לנדל"ן ישתנה בהתאם לסוג העבודה, איזור החקירה ולאילו רמות מידע תרצו שיגיע. אם הבדיקה היא שטחית יחסית ולא מערבת עבודה מעמיקה מדי על הפרויקט ועל הנכס שלכם, המחיר יהיה נמוך מאשר בדיקה שבה יאלץ לבצע מחקר מעמיק על החברה המבצעת את הפרויקט, על האיזור ועל הנכס.

כמובן שכמו כל דבר בחיים ככל שתהיה יותר עבודה המחיר יעלה בהתאם אז מומלץ לנסות לבצע עבודת מחקר שטחית לפני העסקת חוקר ולתת לו את כל המידע שאתם יכולים בכדי לחסוך לו עבודה ובכך את כספכם.

 

סיכום

נדל"ן יכול להיות תחום מפוקפק, אבל זה לא תמיד המקרה. על מנת להגן על ההשקעה שלך, עליך להיות מודע לכל הסיכונים הפוטנציאליים. לכן שכירת חוקר פרטי שיעבור על כלל הפרמטרים בפרויקט שאתם מעוניינים בו בעת רכישת נדל"ן היא קריטית! גם אם אתם לא מרגישים שיש בכך צורך – לפעמים סימן האזהרה הקטן ביותר יכול להפוך לתקרית שתגרר אתכם שנים קדימה ותיצור חור בכיס שלכם בעלויות תיקונים או חלילה תביעות אל מול מנהלי פרוייקט המגורים.

אל תוותרו על חקירה קדם הרכישה היות והיא יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כאבי ראש וכסף שיתבזבז לשווא. מקווים שעזרנו לכם לעשות קצת סדר בנושא ומאחלים בהצלחה ברכישת הנכס הבא שלכם!

חוקר פרטי

חוקר פרטי
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים