הביטחון של הבית שלכם לפני הכל – 4 אמצעי הגנה לבית

עם השנים אנו צופים עליה במקרי הפריצות בארץ, לפי השלכה המרכזית לסטטיסטיקה נמצא כי בכל 20 דק' נפץ בית בישראל וישנה עליה חדה מאוד בעיקר בעונת הקיץ. אם יש משהו שניתן לשים לב אליו הוא שרוב הפורצים לא מגלים תחכום רב בתהליך הפריצה אלא בעיקר מנצלים הזדמנויות לפריצה קלה. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי להקשות עליהם הוא למגן את הבית בעזרת כמה אמצעי הגנה שאנו נביא לידיעתכם במאמר זה.

 

הפתרון הוותיק שהוכח כאמין, כלב

קצת קשה להתייחס לכלב כאל "פתרון" נגד פריצות, אך טבעו של הכלב בהחלט מסייע בעניין, כלבים הם בעלי חיים טריטוריאליים כך שכל אדם זר בבית הופך להיות דבר שיש להתגונן מפניו. כל אדם כמובן לא ירגיש בנוח כאשר כלב ינבח עליו על אחת כמה וכמה גנבים שרוצים למנוע רעש בעת הפריצה.

חשוב לזכור כי כאשר בבית נמצא כלב יהיה קשה יותר לגנב להתגנב פנימה מבלי להיתפס, כמובן שאנו לא אומרים שהסיבה היחידה לאמץ כלב היא עבור שמירה ובטח שלא לגדל כלב אלים אך אם יש לכם כלב דעו כי תקבלו התרעה במידה וגנב יחליט לבקר.

 

עשו שימוש במצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה הפכו להיות חלק שגרתי מחיינו, אנו רואים אותן מפוזרות ברחוב, בחנויות ובהמשך השנים האחרונות גם יותר ויותר בבתים פרטיים. מצלמות האבטחה מהוות ערך הרתעתי לפורצים ובמצבים בהם אכן יש פריצה הן גם מסייעות בזיהוי הפורצים.

מצלמות האבטחה נותנות תחושת ביטחון כיוון שנתן להתחבר אליהן מרחוק ולראות מה המצב במידה ואתם חושדים כי יש התחרשות בבית. אם תרצו להתקין מצלמות בטיחות בביתכם כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברות העוסקות במכירה והתקנת מצלמות אבטחה ממש כמו חברת ג'י אס מערכות.

 

סורגים ומנעולים

פורצים מיומנים יכולים להתגבר על מנעולים רגילים בלי הרבה קושי לכן פיתחו מבחר מנועלים חסיני פריצות כוח וקידוח מתוחכמים שיקשו עליהם את עבודת הפריצה. חשוב להתקין על חלונות הבית סורגים בנוסף לכך שתנעלו את החלונות בלילה על ידי פרופילי האלומיניום הקיימים במסגרות, כך אתם ממגנים את החלון בעזרת שתי שכבות.

 

מערכות אזעקה ביתיות

יש מגוון סוגים של מערכות אזעקה ביתיות שיכולות להפוך את השהיה בבית לבטוחה יותר, חלק מן המערכות יודעות לזהות ניסיונות פריצה ומספקות אזהרה עם צליל אזעקה חלקן מקושרות למוקד ביטחון שייצור איתכם קשר בכל שהאזעקה תופעל. מערכות האזעקה מבוססות בעיר על ידי שתי אלטרנטיבות, האחת רשת קווית והשנייה אלחוטית, הרשת הקווית נחשבת יותר עמידה כי אינה צורכות סוללה וקשה יותר לשבש את המערכת שלהן.

 

לסיכום

הפתרונות המוצעים פה יסייעו לכם בהקטנת הסיכוי שביתכם ייפרץ אך עדיין לא נותנים הבטחה מלאה לכך שזה לא יקרה, את אמצעי ההגנה הללו תוכלו למצוא בhttps://safety-home.org.

אבטחה ביתית

אבטחה ביתית
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים