אלו הדברים שאסור לעשות בגינה בבית פרטי

גינה בבית פרטי היא החלום הגדול של הרבה מאוד ישראלים. אם גם אתם זכיתם להגשים את החלום, כדי לשמור עליו כמה שיותר טוב יש כמה דברים שאתם צריכים להקפיד עליהם. גינה היא דבר פגיע, ומלבד מזג האוויר ותנאי הסביבה שלכם, יש דברים שאתם עלולים לעשות בטעות ויכולים לפגוע בצורה אנושה בגינה. כאן נספר לכם על הדברים הללו, כדי שתמנעו מהם. 

 

עיצוב גינה

עיצוב גינה בבית פרטי היא מלאכה מורכבת, שדורשת הרבה מאוד ידע וסבלנות. אז אחרי שהכשרתם את השטח שלכם לטובת גינה, הגיע הזמן לרדת לפסים מעשיית ולהתחיל בעיצוב שלה. הדבר החשוב ביותר בעיצוב של גינה הוא כמובן מה לא לעשות. עם הזמן תמיד תוכלו להכניס עוד קצת צבע או לבצע שינויים מסוימים בגינה שלכם, אך יש דברים שמהם אתם צריכים להימנע.

בכל דבר שקשור לעיצוב הגינה שלכם, במיוחד בשלב ההתחלתי, תמיד כדאי להיות בקשר עם אנשי מקצוע ולהתייעץ איתם, זה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד שכר לימוד מיותר.

עיצוב גינות

התאמה למרחב שבו הגינה נמצאת

לא משנה היכן אתם גרים, כנראה שהגינה שלכם מהווה חלק ממרחב מסוים. בין אם מדובר על נוף ייחודי למקום, גינות השכנים או כל דבר אחר, בכל מקרה אל תתכננו את הגינה שלכם בלי להתחשב באותם גורמים סביבתיים. הגינה שלכם צריכה להשתלב בצורה הרמונית במקום שבו היא נמצאת, ולא להיות תקועה בו בצורה שתהיה גלויה לעין כל.

 

צמחים מתאימים

לכולנו יש חלום על הדרך שבה הגינה שלנו תראה, וכנראה שיש גם צמחים שאותם הייתם רוצים לראות בגינה שלכם. חשוב להבין שלא כל צמח מתאים לכל גינה, וישנם צמחים שזקוקים לתנאים ייחודיים כדי לגדול. לא משנה כמה צמח מסוים הוא יפה, אם הוא לא מתאים לגינה שלכם פשוט לא כדאי לכם לשתול אותו בה, מהר מאוד הצמח הזה יאבד את היופי שלו ויהפוך לנטל על הגינה.

מַתְאִים

טיפול בגינה

הדבר האחרון שעליו נדבר קשור לטיפול שלכם בגינה. אחרי שהגינה שלכם מעוצבת, ובחרתם צמחים שבאמת מתאימים לה, מידי פעם אתם צריכים לטפל בגינה שלכם. אז כמובן שהשקיה וניכוש עשבי אלו דברים שאתם יכולים לעשות בכוחות עצמכם, אולם אל תזניחו את הגינה שלכם ומידי פעם תנו לה טיפול מקצועי בעזרת גנן מנוסה. זה יעזור לכם לשמור על הגינה שלכם יפה יותר.

 

לסיכום

כדי שנוכל באמת להנות מהגינה שלנו, חשוב לעצב אותה בצורה נכונה ולהימנע ממספר דברים. נסו לעצב את הגינה שלכם מתוך הבנה של המרחב בו היא נמצאת, והקפידו לשתול בה צמחים שמתאימים לגינה. לא משנה כמה צמח מסוים הוא יפה, אם הוא לא מתאים לסביבה שבה אתם גרים, הוא פשוט לא ישרוד בגינה שלכם. בנוסף, הקפידו לטפל בגינה בעזרת איש מקצוע מנוסה.

בית פרטי

בית פרטי
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים