למה חשוב לעבור הדרכת כיבוי אש במשרד חקירות

 אתם מנהלים משרד חקירות? יש לכם מספר רב של עובדים? אם כך, חשוב מאוד שתקפידו, בין היתר, על הדרכות כיבוי אש.

אתם לא יודעים מתי ואיך זה יתפוס אתכם, אז למה שלא תעשו הכול כדי להיות מוכנים מראש?

 

החובה לעבור הדרכות כיבוי אש

אשר מהדברים הכי חשובים שצריך להבין בנושא הזה מראש, זה שלא מדובר על עניין של בחירה. כלומר, כאשר מדברים על הדרכת כיבוי אש לעובדים למעשה מדברים על עניין של חובה. אם תבדקו מה אומרות תקנות הפיקוח על העבודה בארגונים שונים, אתם תראו שלמעשה חובה לבצע הדרכות כיבוי אש לעובדים. לכן, אפילו אם לרגע אחד חשבתם שזה עניין של בחירה או העדפה אישית, חשוב להבין שזה לא כך. השאלה באיזה פרק זמן צריך לעבור הדרכות כאלה היא שאלה מורכבת ולכל ארגון יש חובה אחרת. זה תלוי בסוג הארגון, בסוג הפעילות ואפילו במספר העובדים שנמצאים במקום.

 

לאן כדאי לפנות כדי לעבור הדרכות כיבוי אש?

חשוב לדעת שיש היום מספר רב של מקומות שבהם ניתן לעבור הדרכות של כיבוי אש. עם זאת, אנחנו רואים שממש כפי שקורה בתחומים אחרים, גם כאן לא תמיד ההדרכות הן באותה רמה ובאותה מקצועיות. אם תעצרו ותחשבו על זה, תבינו שאתם הרי שולחים את העובדים שלכם להדרכות כיבוי אש לא רק בגלל שאתם חייבים, אלא גם בגלל שבאמת תרצו שבעת צרה הם יידעו מה לעשות. לכן, אם אתם יכולים לבחור את המקום הטוב והמקצועי ביותר להדרכות מהסוג הזה, למה להתפשר על פחות מזה? הדרכות כיבוי אש במשרד חקירות הינן חשובות ביותר שכן אתם, והעובדים שלכם, נמצאים בלא מעט מקומות. מה בדיוק יעשה החוקר הפרטי בעת מעקב אם הוא ישים לב שהדירה שאחרי הוא עוקב וצופה פתאום עולה באש? הוא הרי לא יוכל להישאר בחוץ ולראות כיצד האנשים שנמצאים בה מתמודדים עם צרה חמורה. הוא יצטרך לפרוץ פנימה, לעזור ולהציל חיים. לכן חשוב מאוד, גם במשרד חקירות מתקדם שעובדים בו הרבה מאוד אנשים, להשקיע ולקחת את העובדים להדרכות מקצועיות.

 

שימו לב שיש לכם במשרד ציוד מקצועי לכיבוי אש

עוד נקודה שלא תמיד אנשים מודעים לה, זו החשיבות של כלים מקצועיים לכיבוי אש. אתם לא יכולים לצפות מהחוקרים שלכם להצליח להשתלט על אש שפורצת במשרד החקירות שלכם אם לא יהיה להם במקום מטף או כלים אחרים. לכן חשוב כל כך להקפיד גם על הנושא הזה, שכן ככל שהציוד יהיה מתקדם יותר, כך הוא יעבוד בצורה יותר מוצלחת. השקיעו בעניין הזה תשומת לב, כסף ומחשבה ותראו שבעת צרה לא תצטערו על כך. כיבוי אש כבר בתחילת השריפה יכול להציל חיים ורכוש כך שאין ספק שזה נושא שרצוי להיות בקיאים בו עד כמה שרק אפשר.

 

מטף

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים