הכירו את תהליך התקנת רשת יתושים ואיזה בעל מקצוע עושה זאת

כמה פעמים יצא לכם להתעורר באמצע הלילה מזמזום יתוש? מעקיצה לא נעימה? יתושים הם מטרד לא קטן, אף אחד לא מעוניין שיתושים יתעופפו בשטח

ביתו.

לשם כך אנשים רבים נוהגים להתקין רשת נגד יתושים. כיצד בוחרים סוג רשת? מי יכול להתקין לי? בואו נעשה סדר.

 

בשביל מה אני זקוק לרשת?

בעיקר בחודשים מסוימים של השנה ישנם מעופפים שמסתובבים בשמיים ומאיימים להכנס לביתכם. מעופף אחד הוא היתוש, מעבר להפקת קולות לא נעימים הוא עשוי לעקוץ אתכם ואת בני ביתכם. לכן, הפתרון המהיר ביותר הוא לשמור על הבית אטום וסגור, אך כמה אפשר להשאיר אותו חנוק? יש צורך במעט אוורור מידי פעם. לשם כך חברות כמו אין יתוש מתקינות עבורכם רשתות נגד יתושים – שומרות ומאווררות בו זמנית.

 

סוגי רשתות

כיום, יש בשוק סוגים שונים של רשתות, כל סוג שונה ומאופיין ביתרונות ובחסרונות שלו. קיבצנו עבורכם חלק נרחב מבין הסוגים.

 

  1. רגילה

רשת זו קיימת בצבעים אפור ולבן. היא עשויה מחומר שנקרא PVC, יש לה הגנה מסוימת בלבד מפני קרינת UV. היא זולה מאוד אך הנראות שלה הכי פחות דקורטיבית משאר הרשתות.

 

  1. Strong Mash

כשמה כן היא, זוהי רשת חזקה ועמידה במיוחד. ניתן להשתמש בה גם עבור דלתות גם עבור חלונות, אם יש לכם בעל חיים בבית זו הרשת עבורכם. היא קיימת בצבעים אפור או שחור ומכילה חומר המגן מפני עובש וחיידקים.

 

  1. שקופות

ישנם כמה סוגים של רשתות שקופות, ישנה רשת חצי שקופה בגוון שחור שהיא ברמת שקיפות גבוהה מהרשת הרגילה. בנוסף, ישנה רשת אמריקאית שהיא ברמת שקיפות יותר גבוהה מהחצי שקופה, וכן הרשת הגרמנית היא שקופה יותר משתיהן. מחיר הרשת גבוה יותר ככל שהרשת שקופה יותר. יש לציין כי מבין הרשתות הללו הרשת הגרמנית היא גם החזקה והחדירה ביותר לאוויר וכן נוגדת קרינת UV.

 

  1. Clear Mash

זו הרשת השקופה ביותר שאינה נראית לעין, כיוון שהיא מורכבת מסיבים דקים מאוד. לכן היא מתאימה כאשר רוצים לעצב את הבית ולשוות לו מראה נקי. דרכה ניתן לראות את הנוף שבחוץ בצורה ברורה. היא החזקה והאיכותית מכל הרשתות האחרות, ישנה חדירות מקסימלית לאוויר ומינימלית ליתושים.

 

התקנת הרשתות

בתחילת התהליך המתקין יגיע לביקור בית וימדוד את החלל המבוקש לרישות. לאחר מכן במידת הצורך יבנה משקוף חיצוני ומסגרת פנימית כהכנה לרשת, ולבסוף יחבר את הרשת שנבחרה. מחיר ההתקנה משתנה ותלוי בגורמים שונים כמו גודל הפתח, סוג הרישות, מבנה החלון ועוד.

 

מי יכול לרשת לי?

האינטרנט מלא באנשים רבים שיכולים להתקין לכם רשת, כולם מתקיני רשתות במקצועם. בנוסף, ישנם סרטוני הסבר למעוניינים לרשת בעצמם כדי לחסוך עלויות. אם יש לכם גישה לדברים מסוג זה ואתם אוהבים להתמודד עם התקנות תוכלו לרשת לבד. אם תרצו ללכת על בטוח, מתקיני רשתות רבים ישמחו לתת לכם את שירותם.

 

לסיכום

יתושים הם מטרד שכדאי לחמוק ממנו, לשם כך יש את הרשתות הביתיות. ישנם סוגים רבים, רק תבחרו לפי הפרמטרים שחשובים לכם – מחיר, נראות, עמידות ועוד. לביצוע הרישות תוכלו להזמין איש מקצוע או ללמוד כיצד לרשת בעצמכם. העיקר שתהיו מוגנים מעקיצות וזמזומים.

רשת

 

בעל חיים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים