התקנת רשת צל עם עמודים, עניין פשוט או עבודה למקצועניים?

לאחרונה גילינו שהשכנים שלנו יושבים כבר שנים מתחת לברזנט מאולתר כדי ליהנות מקצת צל בימי הקיץ החמים. מבירור שערכנו מולם, התגלה לנו שהם לא מתקינים רשת צל על עמודים בגלל שמישהו אמר להם פעם שמדובר בעבודה של מקצוענים. החלטנו שאנחנו יוצאים לבדוק את הנושא כדי לגלות האם זה המצב או שזה עניין פשוט? הישארו אתנו ותגלו.

 

רקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנתחיל בהסבר מעמיק בנוגע למסקנות שלנו בנושא, חשוב שתדעו מי עומדים מאחורי המדריך הנוכחי. כדי שנוכל לבדוק אם התקנה של רשת צל עם עמודים היא עניין פשוט או שמא מדובר בעבודה למקצוענים, יצאנו לפגוש כמה אנשים שמכירים את התחום מקרוב, מדובר באנשים הבאים:

  • מתקיני רשתות צל
  • אנשים שהתקינו רשתות צל בעצמם
  • אדריכלים

ערכנו פגישה משולבת בזום עם הגורמים הללו שהציגו בפנינו את כל הפרטים החשובים בנושא וגרמו לנו להגיע למסקנות שיופיעו בפניכם בקרוב.

 

אז מה המסקנה? האם זה עניין פשוט או עבודה למקצוענים?

אנחנו מודים שחשבנו שנקבל תשובה אחת החלטית בנושא, אבל התברר לנו שכל אחד סובר אחרת. האדריכלים ומתקיני רשתות הצל טוענים שמדובר בעבודה למקצוענים. לדבריהם, התקנה של רשת צל היא אינה עניין של מה בכך. ההתקנה צריכה להיות בהתאם להנחיות מאוד ברורות ומדויקות. כל סטייה מההנחיות הללו עשויה להביא בסופו של דבר לסכנה בטיחותית עבור האנשים שצפויים לשבת מתחת לרשת הצל.

 

מה חושבים האנשים שהתקינו בעצמם את הרשת?

אנשים שהתקינו בעצמם את הרשת ציינו בפנינו שכל אחד עם מעט חוש טכני יכול לעשות זאת. לדבריהם, כולם רכשו את רשת הצל שלהם באתר המקצועי טרנקילו שזוהי כתובתו: www.tranquilo.co.il. הם ציינו בפנינו שברגע שקונים את הרשת בחנות מקצועית ואמינה, צריך רק שתי ידיים טובות וחוש טכני. אם אין לכם חוש טכני, כדאי שפשוט תיקנו את הרשת בחנות אמינה ותבדקו אם יש אפשרות להזמין מתקין מטעמה של החנות.

 

הזמנת מתקין מטעם החנות – פתרון ביניים

כפי שאתם כבר יודעים, הגורמים שעמם שוחחנו הציגו טענות שונות. בסופו של דבר, הם כולם הסכימו שהזמנה של הרשת מחנות מקצועית (כזו שמספקת רשת איכותית, חזקה ובטוחה לשימוש) וביצוע ההתקנה על ידי טכנאי של החנות עצמה היא הדרך הטובה ביותר. שכן, כך ניתן להיות בטוחים ב- 2 דברים חשובים:

  1. איכות ההתקנה תהיה ברמה גבוהה
  2. הרשת עצמה תהיה חזקה ובטוחה לשימוש

לכן, המסקנה מהמדריך הנוכחי היא שגם אם מדובר בעניין פשוט, כדאי להשאיר אותו למקצוענים שמבינים דבר או שניים בעניין.

 

לסיכום

אל תהיו גיבורים ותשאירו את העבודה הטכנית לאנשים שבקיאים בה. בפעם הבאה שאתם מחפשים רשת צל עם עמודים, תפנו אל החנות ותבדקו אם היא מספקת שירותי התקנה. מאחלים לכם בחירה טובה.

רשת צל

רשת צל
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים