חוקרים איך לארגן סדנאות אודיטי – הדרכה לצוותי חינוך

אנשי החינוך הם מעצבי הפנים של פני דור העתיד שלנו. בתקופה הכל כך משמעותית של התפתחות הילד מבחינה נפשית, קוגניטיבית ואינטלקטואלית הם עומדים לצידו ואחראים לבניית אישיות חזקה, בטוחה ואמיצה להתמודדות פייס טו פייס עם אתגרי החיים.

אין חולק כי עבודת החינוך וההוראה על אף היותה רוויה בסיפוק, עלולה להציג גם את פניה השוחקות. כדי לרענן ולגבש את צוות האנשים המופקדים על חינוך ילדינו מומלץ לאפשר להם לצאת ולחוות פעילויות מעצימות מחוץ לכותלי בית הספר. הכירו את סדנאות האודיטי לצוותי חינוך – הקסם שמחוץ לקופסה.

 

או די טי לאנשי חינוך – היתרונות

סדנאות או די טי הן סדרת פעילויות המותאמות לרמות גיל שונות ונערכות בחיק הטבע הרחק מאזור הנוחות המוכר. סדנאות אלו מוכרות במערכת החינוך ככלי לקידום ילדים ונוער. החידוש: השיטה הזו אפקטיבית גם עבור צוות המורים.

סדנאות או די טי הן דרך להתאווררות הצוות כתוצאה משינוי אווירה.

בנוסף, סדנאות אלו משלבות פעילויות הדורשות שיתוף פעולה מלא בין הקולגות, פיתוח קשרים בין אישיים במרחב הפתוח והתנסות בתקשורת מסוג שונה.

פעילויות אלו משלבות הווי וצחוק ומפגישות את המשתתפים עם מצבים חדשים הזקוקים לפתרון. אתגרים אלו מפתחים חשיבה יצירתית ומעוף שהינם כלים חשובים בתחום ההוראה.

שיתוף פעולה בין צוותי החינוך בבית הספר משפר את יעילות המערכת הבית ספרית ועשוי להביא תועלת רבה במסגרת שיתופים פעילים בשגרת החינוך.

מתכננים יום גיבוש למורים? סדנת או די טי חייבת להיות חלק מהלו"ז

סדנאות או די טי הן פעילויות חובה בימי גיבוש למורים. הסדנה יוצרת חיבור ואינטראקציה בלתי אמצעית בין עובדי חינוך בדרגים שונים, מפתחת יכולות מנהיגות בשטח ומשחררת לחצים ועומס.

הכלים הנרכשים במהלך הסדנאות מלווים את אנשי החינוך הלאה בעבודתם הבית-ספרית בקידום נוער וילדים בכל גיל.

 

התהליך הקבוצתי

כחלק מפעילויות בסדנאות או די טי לאנשי חינוך ניתן למנות את פעילות "בניית המכונה". בפעילות זו מודרך הקהל על ידי אנשי מקצוע לבניה של מערכת המורכבת משלבים רבים היוצרים יחד תגובת שרשרת. מטרת פעילות זו הינה חשיבה אסטרטגית בקרב המורים, פיתוח היצירתיות ושיתוף הפעולה הקבוצתי. התוצר הסופי אינו המטרה כי אם הדרך שהובילה אליו.

 

מפתחים קריירה בחינוך

אנשי חינוך נדרשים לעמוד באתגרי סמכות ושאלות חינוכיות בתחומים שונים כחלק מתכונות אחריות ומנהיגות. סדנאות המנהיגות בשיטת או די טי מתאימות במיוחד עבור צוותי חינוך מעוניינים לשפר את ביצועיהם ולהשיג יעדים חדשים גבוהים יותר.

 

או די טי לאנשי חינוך – לא רק לתלמידים מגיע!

אם עד כה הכרנו את סדנאות האו די טי במסגרת החינוכית רק ככלי לשיפור וקידום בני נוער וילדים הרי שהמאמר הזה שפך אור על קהל יעד משמעותי שעשוי להיתרם משמעותית מהשתתפות בסדנאות או די טי.

אחראים על צוות חינוך? זה הזמן להזמין סדנת או די טי שתחולל פלאים במערכת החינוך במוסד שלכם.

 

טבחים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים