חימום תת רצפתי – עשה ואל תעשה

החורף הגיע ויחד איתו כולנו מחפשים את הדרך הטובה ביותר לחמם את הבית. בין שלל הפתרונות שקיימים בשוק, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים באופציה של חימום תת רצפתי. מדובר על פתרון שעדיין לא מספיק מוכר, אולם כל מי שבחר בו יוכל לספר לכם עד כמה מדובר על בחירה חכמה. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על החימום הזה.

 

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי הוא חימום שעושה שימוש בחוק פיזיקלי פשוט שלפיו אוויר חם עולה למעלה. ברגע שרצפת החדר תהיה חמה האוויר החם יעלה לחלק העליון של החדר וכך החלל כולו יתחמם. בחימום תת צרפתי גופי החימום נמצאים תחת הרצפה ומכאן מגיע השם שלו. החימום של הרצפה יהפוך את החדר כולו לחם ונעים, כאשר יש שני יתרונות מרכזיים לשיטה הזו על פני שיטות אחרות.

חימום תת רצפתי

יתרונות

היתרון הראשן הוא מבחינה אסתטית. גופי החימום לא נראים לעין, וכך אתם יכולים להנות מחדר גדול יותר שאין בו נוכחות של מזגן או כל מכשיר אחר שנועד לחימום החדר. היתרון השני נוגע לחימום עצמו. לא מעט שיטות חימום מייבשות את החדר, אולם בחימום תת רצפתי המצב שונה. העובדה שגופי החיממום לא נמצאים בחדר אלא תחת הרצפה הופכת את החימום הזה לנעים יותר.

 

הקפידו לבחור את אפשרות החימום שמתאימה לכם

הדבר הראשון שאתם צריכים להקפיד עליו הוא לבחור את שיטת החימום שמתאימה לכם. בחימום תת רצפתי ניתן לחמם בעזרת חשמל או בעזרת מים. חימום בעזרת חשמל יקר יותר לתפעול אולם ההתקנה שלו זולה יותר, ואילו חימום על מים זול לתפעול אך יקר להתקנה. לכל אחת מהאופציות הללו יש את היתרונות שלה, ועליכם לבחור את זו מבניהן שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

 

אל תוותרו על מתקין מקצועי

בחימום תת רצפתי הדבר החשוב ביותר הוא המתקין שמבצע עבורכם את העבודה. לא מדובר על התקנה פשוטה, והאיכות של המוצר חשובה מאוד כיון שהוא נמצא במקום שכל גישה אליו היא מורכבת יותר מאשר גישה למזגן או תיקון של תנור חימום. הקפידו לבחור מתקין מנוסה שיאפשר לכם להיות בטוחים שהמערכת שבחרתם תחזיק מעמד לאורך זמן.

 

חשבו את המחיר לפי העלות הכוללת

הדבר האחרון שעליכם לעשות הוא לזכור שהמחיר של המערכת הוא לא רק המחיר הראשוני שאתם משלמים על ההתקנה שלה אלא גם מחיר התפעול. כאמור, החימום על בסיס חשמל יקר יותר מבחינה תפעולית, כך שכאשר אתם מחשבים את עלות המערכת אל תשכחו את הנתון הזה.

 

לסיכום

התקנה של מערכת חימום תת צרפתי תאפשר לכם להנות מחימום נעים שלא מייבש את החלל שבו הוא עובד. קיימות שתי שיטות שעליהם עובד החימום הזה, ומה שחשוב לעשות הוא לבחור מתקין איכותי למערכת שלכם.

יתרונות חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי - עשה ואל תעשה
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים