חשיפת משחק המיומנות והאסטרטגיה: מהו פוקר?

פוקר הפך במרוצת השנים לשם נרדף למשחק הקלפים האולטימטיבי. מדובר בהחלט במשחק הכי ממכר, כיפי ומתוחכם מבין כל המשחקים, וכיום אנשים יכולים ליהנות ממנו גם במשחקי אונליין. אם אתם רוצים לדעת עוד על משחק הפוקר, במאמר הבא נתעמק בהיסטוריה ובאסטרטגיות משחק שונות, ונספק לכם גם כמה טיפים חיוניים לשחקנים שרוצים להשתפר בפוקר.

 

ההיסטוריה של הפוקר

חוקרים במהלך השנים לא הצליחו לשים את האצבע על המקור המדויק של משחק הפוקר המקורי וקיימות מספר תיאוריות. יש תיאוריה שגורסת שהמשחק התחיל בפרס במאה ה-16, עם גרסה של 25 קלפים. תיאוריה אחרת טוענת שהפוקר התחיל בכלל בצרפת במאה ה-17 במשחק בשם "פוק".

מה שאנחנו כן יודעים בוודאות הוא שרק בתחילת המאה ה-19 משחק הפוקר כפי שאנו מכירים אותו היום הגיע לארצות הברית, שהם הוא התפתח והתפשט ברחבי המדינות. שיא הפופולריות שלו היה בתקופת המערב הפרוע, ומשם הדרך אל העל-זמניות של המשחק הייתה פשוטה.

אז התפתחה הגרסה המוכרת ביותר של המשחק, טקסס הולדם. המשחק הפך לנפוץ מאוד בבתי קזינו ברחבי העולם. בסוף המאה ה-20 הומצא גם משחק הפוקר המקוון וחולל מהפכה. כך שחקנים יכלו להתחרות מול אחרים מהבית, מבלי צורך לנסוע. אם אתם מחפשים אפליקציה לפוקר אונליין, מוזמנים ללחוץ כאן למעבר אל 7 XLלהורדה.

ההיסטוריה של הפוקר

אסטרטגיות במשחק פוקר

פוקר הוא משחק שהמזל כמובן לוקח בו חלק, אבל זה ממש לא המרכיב העיקרי. הוא מצריך מכם חשיבה אסטרטגית, הבנה פסיכולוגית ועוד. יש כמה אסטרטגיות שכדאי לכם ללמוד. חשוב שתבינו את חוזק הקלפים שביד שלכם על ההתחלה כדי לממש את הפוטנציאל שלהם במהלך המשחק.

כדאי לבחון גם את המיקום שלכם מסביב לשולחן- שחקנים שיושבים בקצה השולחן והם אחרונים בסבב הם בעלי מידע נוסף על הפעילות של השחקנים האחרים, דבר שמאפשר להם לקבל את החלטותיהם בצורה מוצלחת יותר.אסטרטגיה חשובה נוספת שחשוב שתלמדו היא איך לקרוא את היריבים שלכם. התבננו בדרך שבה מהמרים, שפת הגוף שלהם ושלל רמזים מילוליים ואי-מילוליים אחרים.

כך תוכלו לדעת איזה קלפים יש בידם או לפחות מה החוזק שלהם- ובעקבות כך לשחק בחוכמה.גם אומנות הבלוף היא חשובה. אתם לא חייבים לספר את האמת בפוקר- אתם יכולים להמשיך להמר במשחק גם אם היד שלכם חלשה. אם אחרים לא עולים עליכם- הם עשויים להתקפל ולתת לכם לנצח.

 

טיפים לשחקני פוקר

  1. למדו את המשחק היטב. השקיעו זמן בצפייה במשחקים של אחרים, קריאה של מאמרים, בחינת הנתונים שלכם ועוד.
  2. תרגלו סבלנות, ערך חשוב מאוד במשחק שמונע מכם לעשות החלטות אימפולסיביות.
  3. קבלו עליכם את אי הוודאות: גם עם האסטרטגיה הכי חזקה, בסוף הקלפים שבידכם הם עניין של מזל. אמצו את אי הוודאות ושחררו!

חשיפת משחק המיומנות והאסטרטגיה

חשיפת משחק המיומנות והאסטרטגיה
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים