אתם טסים לעבודה בחו"ל? מה חשוב לעשות לפני

נסיעות לחו"ל הפכו בשנים האחרונות לדבר נפוץ ביותר הודות לחברות הלואו קוסט. בין אם אנו נוסעים למטרת טיול או עבודה, אין ספק שתהליך הנסיעה קל יותר, החל מהזמנות הכרטיסים וכלה בשהות עצמה. הרבה דברים ניתן לעשות היום בקלות דרך האינטרנט או בקליק באפליקציות בטלפון החכם שלנו. יחד עם ישנם דברים שחשוב לוודא ולהקפיד עליהם לפני הנסיעה לחו"ל. קבלו ארבעה דברים שחשוב לעשות לפני.

 

בדיקת הדרכון

היציאה מהארץ והכניסה לארץ אחרת כרוכות בהצגת הדרכון. לכן, חשוב מאוד לוודא כי הדרכון שלכם בתוקף בהתאם לדרישות המדינה אליה אתם נוסעים לעבוד. ישנן מדינות שדורשות חצי שנה מיום העזיבה, וישנן מדינות שדורשות רק שיהיה בתוקף במהלך השהות. בחיפוש קל באינטרנט ניתן לוודא את דרישת המדינה הספציפית ולפעול בהתאם באם תוקף הדרכון אינו עומד בתנאים.

בדיקת הדרכון

בדיקת וויזה

כאשר נוסעים לעבוד במדינה אחרת, במקרים רבים יש להוציא ויזת עבודה מתאימה. חשוב מאוד להתחיל את התהליך כמה שיותר מהר. הרבה פעמים מקום העבודה ידאג לסייע בקבלת הוויזה, אך עדיין חשוב ללכת ולבצע את התהליך מול שגרירות המדינה.

כמו כן, במידה והנסיעה כוללת את בני המשפחה, חשוב לוודא את תהליך קבלת הוויזה בשבילם ולבדוק האם הוויזה של בן/בת הזוג מאפשרת גם לו/לה לעבוד במדינת היעד. בדיקה של כל הדברים הללו בשלב מוקדם תחסוך מכם אחר כך הרבה סיבוכים בזמן ההתאקלמות במדינה.

 

סדרו לכם מקום לינה לימים הראשונים

הרבה פעמים, מקום העבודה שבו תעבדו יסדר לכם מלון לשהות זמנית או דירה לשהות קבועה. יחד עם זאת לעיתים תידרשו לדאוג לכך לבד. עשו שיעורי בית ובחרו מקום שיתאים לתקציב שלכם למשך השהות בו. בנוסף מומלץ שהמלון יהיה במקום שממנו יהיה לכם קל להגיע למקום העבודה. זה לא חייב להיות במרכז או ליד, מספיק שאפשר יהיה להגיע בקלות, בנוחות ובמהירות בתחבורה ציבורית או רכב פרטי לפי העדפתכם האישית.

 

רכשו חבילה גלישה או סים שמותאמים לחו"ל

בין אתם טסים לתקופה קצרה או לתקופה ארוכה חשוב שתהיה לכם אפשרות של גישה לאינטרנט דרך מכשיר הטלפון החכם שלכם ואפשרות ליצור קשר עם המשפחה בארץ. לשם כך מומלץ לרכוש סים או חבילת גלישה. ניתן למצוא חבילות גלישה בכל חברות הטלפונים הסלולריים וסימים ניתן למצוא גם ברשתות מקומיות בחו"ל, אך מומלץ ביותר לרכוש חבילות ESIM לחול אשר מותאמת לכל המכשירים הסלולריי ואינה דורשת התקנה של כרטיס סים ייחודי בתוך המכשיר.

לסיכום, נסיעה לעבודה בחו"ל כרוכה בהתארגנויות רבות, למרות הקלות בה ניתן לעשות המון דברים הקשורים לנסיעות לחול היום. חשוב מאוד לבדוק את הניירת, לוודא שישלנו מקום לישון ובעיקר חשוב שתהיה לנו אפשרות לתקשורת עם הבית וגישה לאינטרנט בחו"ל.

סדרו לכם מקום לינה לימים הראשונים

בדיקת וויזה
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים