יורדים מהארץ: כך תמצאו עבודה בחו"ל

בין אם אתם אחרי צבא או פשוט צמאים לשינוי תעסוקתי – עבודה בחו"ל היא הזדמנות לשינוי מרענן בו תרוויחו לא מעט כסף ותיהנו מטיול חובק עולם. אבל לפני הרילוקיישן, חשוב שתמצאו עבודה מתאימה, אחרת תתקשו לממן את הוצאות המחייה, הטיולים וההנאות. איך מוצאים עבודה ומדוע חשוב לעשות זאת באופן חוקי? התשובות לפניכם.

 

עבודה לישראלים בחו"ל

לפני שאתם מתחילים תהליך של הגשת בקשה לויזת עבודה, חשוב לתאם ציפיות ולבחון איזה סוגי משרות עבודה בחו"ל ממתינים לישראלים. בגדול, נחלק את המשרות ל-2 סוגים – עבודה זמנית ועבודה מקצועית.

בעבודה זמנית נכללות משרות עונתיות כמו למשל אתרי סקי וקרנבלים, לצד משרות שאינן דורשות הכשרה או ניסיון כמו מכירות או עבודה בעגלות בחו"ל. עבודה מקצועית לעומת זאת היא עבודה שדורשת הכשרה או לימודים מקדימים. בין המקצועות המבוקשים נמצאים מקצועות הרפואה והסיעוד, הייטק, עריכת דין וכד'.

משרות עבודה בחו"ל

למה בכלל לעבוד בחו"ל?

יש לא מעט יתרונות לעבודה בחו"ל על פני עבודה בארץ, הנה כמה מהם:

  • טיול ברחבי העולם – עבודה בחו"ל כוללת ימי חופש, בהם תוכלו לנסוע, לטייל וליהנות. בנוסף, בזמנכם הפנוי ואפילו במהלך העבודה תספגו תרבות, תכירו אנשים מיוחדים ותיהנו מתרבות עשירה, חיי לילה וקולינריה מצוינת.
  • שכר מתגמל – עבודות רבות בחו"ל, לרבות כאלה שלא דורשות ניסיון, מציעות שכר ממוצע גבוה יותר לעומת עבודה דומה בארץ, כך שניתן לחסוך לא מעט כסף בזמן לא רב.
  • שדרוג קורות החיים – אין מה לומר, ניסיון תעסוקתי בחו"ל מצטייר נהדר ברזומה שלכם, במיוחד אם הוא כולל לימוד שפה נוספת או הכשרה מיוחדת.

 

עבודה חוקית בחו"ל

אם אין לכם אזרחות זרה, על מנת לעבוד בחו"ל בצורה חוקית אתם זקוקים לויזת עבודה, אפילו אחת זמנית, אחרת אתם בסכנה להטלת עיצומים כספיים, גירוש ואף כלא. לכל מדינה חוקי הגירה שונים ובהתאם, מסלול שונה לקבלת היתר עבודה חוקי, אך זה בהחלט אפשרי.

משרות עבודה בחו"ל

עבודה בחו"ל דרך חברת השמה

אחת הדרכים לקבל ויזת עבודה ולמצוא עבודה מתאימה בחו"ל, היא לפנות לחברת השמה שתלווה אתכם יד ביד בתהליך הרילוקיישן – קבלת אשרת עבודה, מציאת עבודה מתאימה ואף מציאת מקום מגורים.

 

דרכים נוספות למציאת עבודה בחו"ל

דרכים אלה מתאימות למי שיש בידו ויזת עבודה ואיננו זקוק ללילווי צמוד – לוח דרושים באינטרנט או באתרי חברות, המלצה או קשר דרך מכרים או דרך ארגונים קהילתיים (לרבות הקהילה היהודית). אם יש בדרכם אזרחות, תוכלו לחפש גם באמצעות לשכת התעסוקה ואם אתם עצמאיים, תוכלו לפתוח עסק בצורה חוקית (לקיצור התהליך מומלץ לחבור לשותף מקומי).

לסיכום, אם אתם מתכננים לרדת מהארץ ומחפשים עבודה בחו"ל, צפויה לכם חוויה בלתי נשכחת, אך כדאי לעשות זאת כמו שצריך ולדאוג לאישורים המתאימים, אחרת תשקעו בבוץ עמוק.

משרות עבודה בחו"ל

משרות עבודה בחו"ל
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים