כיצד מאתרים נזילת מים סמויה?

גיליתם ביום בהיר אחד כי יש לכם כתם רטיבות של הקיר או על התקרה? הרצפה שלכם מתחילה לזוז ממקומה ואתם חוששים כי ישנה רטיבות מתחת למרצפות הבית? ישנם מגוון סיטואציות שיכולות להוביל לנזילת מים לא רצויה שקשה מאד לאתר אותה. כיום, בעזרת הטכנולוגיה ניתן לבצע מגוון בדיקות ותיקונים גם בלי להפוך את כל מרצפות הבית. המאמר הבא יעסוק באיתור נזילות מים סמויות.

 

נזילות מים

נזילות סמויות של מים יכולות לקרות בכל מקום בבית שלנו וממגוון רחב מאד של סיבות שאנחנו לא ערים להם. נזילה יכולה לקרות בכל יום ולהפתיע אותנו עם כתם רטיבות של הקיר בחדר השינה או על התקרה בסלון. איתור של נזילת מים שקורת בקיר יכולה להיות משימה קשה, גם כאשר מדובר על נזילה תת קרקעית הסיטואציה לא מבשרת טובות.

בעבר כדי למצוא את הנזילה היינו צריכים להוציא את כל המרצפות של הבית שלנו או של אותו החדר שסובל מנזילת מים ולמצוא את הצינור הבעייתי. תיקון של נזילה היה עולה לנו הרבה מאד כסף משום שהוא היה מעורב גם עם שיפוץ רצפת הבית שלנו.

אך כיום הסיטואציה שונה, כיום ישנם מגוון רחב של מכשירים שיכולים לעזור לנו למצוא את הנזילה גם מבלי להפוך את כל מרצפות הבית. בעזרת מכשירים אלו אנו יכולים למצוא בדיוק את מקור הנזילה ולפתור את הבעיה בצורה נקודתית. כמובן, שאנו יכולים לחסוך כך גם כסף רב.

 

איזה מכשירים?

כיום, במקום להוציא את כל המרצפות ישנם שיטות חכמות יותר למציאת הנזילה. שלב ראשון בעל המקצוע יבצע קדח קטן ברצפת הבית שלכם, כמובן שזה יהיה במקום מוסתר כמו מתחת לספה, מתחת למקרר וכו. לתוך אותו חור הוא יכניס מצלמה שיכולה לגלות רטיבות. לאותה המצלמה יש מדד אשר חש את רמת הרטיבות של הרצפה. ובכך נוכל למצוא את מקור הנזילה ולטפל בבעיה בצורה נקודתית.

לאחר שבעל המקצוע מצא את מקור הנזילה הוא יוכל בזהירות להוציא את המרצפות ולסדר את הצינור שממנו קורת הנזילה. ובכך לחסוך זמן רב של חיפוש. יכול להיות ששימוש במכשירים כאלו יהיו יקרים יחסית אך הם יחסכו לנו את עלות השיפוץ ובעיקר את זמן פתרון בעיית הנזילה.

 

מה עושים כשרואים כתם רטיבות?

כאשר אנו מגלים כי יש לנו בבית נזילה כל שהיא חשוב לבצע את העבודה בצורה מהירה ולא לדחות אותה משום שנזילה יכול לפגוע הרבה בקירות הבית או ברצפה. לכן, חשוב דבר ראשון ליצור קשר עם בעל מקצוע המתמחה בתהליך של איתור נזילות מים. לאחר שנמצא את מקור הנזילה נוכל לטפל בה על הצד הטוב ביותר ולחסוך זמן חיפוש רב ומתיש.

 

לסיכום:

כיום, כבר אין צורך להיבהל כאשר אנו רואים שיש לנו נזילה סמויה בבית. צרו קשר עם בעל מקצוע מתאים והוא יפתור לכם את הבעיה במהירות.

, דליפת מים

, דליפת מים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים