כללים בבחירת חברת ניהול לחניון

מנהלים עסק של מרכז קניות, מלון או מרכז רפואי? רבים מלקוחותיכם מגיעים למתחם באמצעות רכב פרטי. כדי לאפשר להם לקבל מקסימום שירות יש לדאוג לתחזוקת חניון נאותה מה שבעקיפין עשוי לגרום להם לשוב למקום כחלק מחווית ביקור חיובית. קראו על תפקידיה של חברת ניהול חניונים ואיך לבחור חברה לניהול חניון שתבצע את העבודה על הצד היותר טוב.

 

תחזוקה של חניון – יותר מורכב משחשבתם

אם חשבתם שניהול חניון תת קרקעי הוא מלאכה של מה בכך, חשוב שתחשבו על כך שוב לאחר קריאת השורות הבאות. תחזוקת חניונים כוללת שימת לב לפרטים רבים, תפעול מורכב ובקרה על התנהלות החניון. בנוסף יש לתחזק במקצועיות את ציוד החניון, לנהל את אופן ניקיון המתחם, להחזיק מערך אבטחה, לטפל בתזרים מזומנים ולפקח על כוח האדם בהתייחס לביצוע עבודות שונות בחניון.

 

מה?? עבודה רבה כל כך בחניון אחד בלבד?

אז כן, עבודת תחזוקה של חניון היא משימה מרובת סעיפים ואם אין לכם צי עובדים ומקום נוסף בראש להכניס עוד נושא לאלו שבאחריותכם, תוכלו לבחור באופציה הקלה: תפעול כל הפרויקט מא' ועד ת' ללא מעורבותכם בנושא. תנו לאחרים לעשות עבורכם את העבודות הללו ופנו זמן לדברים החשובים לכם באמת. מגוון שירותי חברות לניהול חניונים מאפשרים לכם להפחית מעצמכם את הטרדות והטרחה הכרוכים בניהול חניון.

 

ניהול חניונים מקצועי – למה זה חשוב?

לקוחות וקליינטים מודדים חווית שהיה וביקור באתר כלשהו על פי הכללה של מספר פרמטרים: ביניהם חווית השירות שבתוכה כלולה חווית השימוש בחניון. אתם מבינים בוודאי כי שירותי חניה ירודים בחניון בעל ליקויי תאורה וריח של טחב אינם מהווים פרמטר לעידוד שיבה למקום, כך שאנשים יחזרו לאתר רק בלית ברירה עבור צורך חיוני.

מה שצריך לעשות הוא לטפח חניון פועל היטב, מתוחזק ומנוהל שיתפקד בצורה מיטבית ויחקוק חוויה חיובית במוחות המבקרים. ניהול חניונים – החניון שלכם מטופל, סעו לענייניכם בראש שקט.

 

תחזוקת סוגי ריצוף שונים בחניונים

בחרו בחברת ניהול לחניון המתאימה סוג ניקוי וטיפול ספציפי על פי סוג הריצוף הקיים: בטון, אפוקסי או אספלט.

 

טיפול מיידי בתקלות

בחרו בחברת ניהול לחניון המספקת שירותי טיפול מידיים בכל תקלה שנוצרה הן בתחום המחשבים והטכנולוגיה, הן בתחום האינסטלציה, החשמל, השערים המכניים והן בתחום כיבוי האש במקום. היו מוכנים לכל תרחיש באמצעות חברה לניהול החניון שלכם.

 

ניהול חניונים מקצועי

אל תשכחו לשכור שירותי ניהול חניונים מחברה אמינה המציעה שירות אבטחה, סדרנים ואנשים האחראים על תחזוקת המתחם במטרה לשמור על חניון נוח, נגיש ונקי לשימוש. בנוסף, מחובת החברה להציג שירות לקוחות בהתאם לפניות של כל החונים במגרש החניה. העדיפו חברה הנושאת בכל ההיבטים הכספיים של ניהול החניון לשחרורכם המלא מכל הקשור בתחזוקת החניון שלכם.

מגרש חניה

מגרש חניה
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים