מהו חוקר פרטי בתחום הרשלנות הרפואית בשיניים ובאילו מקרים צריך אותו?

לצערנו הרב יש הרבה סיטואציות שמצריכות את העזרה של חוקר פרטי בתחום הרשלנות הרפואית. גם טיפולי שיניים זהו תחום שיש בו רופאים שעושים טעויות ולא לוקחים אחריות, ובמקרים האלו צריך שיהיה מי שיבדוק מה קרה ויוודא שרשלנות רפואית לא תעבור בשקט. אם אתם זקוקים לכך וגם אם לא, חשוב בכל זאת להכיר את התחום, ולדעת מתי אולי גם אתם תמצאו את עצמכם זקוקים לחוקר פרטי.

 

מה עושים במקרה של רשלנות רפואית בטיפול שיניים?

רפואת השיניים בישראל ברובה היא פרטית, ולכן יש בה פחות רגולציה, ובהתאמה, מגיעות לעולם תביעות של מטופלים, אלו מטופלים שסובלים מכל מיני נזקים, לעיתים בלתי הפיכים אפילו. ובמצב כזה, שנוצרה פגיעה מהטיפול שיכלה להימנע ולא הייתה אמורה להיגרם, זו רשלנות רפואית שדורשת התייחסות, וככה רבים מגיעות להגשת תביעות על הרשלנות הזו.

 

חקירת מקרי רשלנות רפואית ברפואת שיניים

במצב כזה, שנגרמה פגיעה כתוצאה מרשלנות רפואית, לפני הגשת התביעה, צריך לבסס את המידע לגמרי המאורע. בשביל זה ישנו חוקר פרטי במתמחה בתחום הרשלנות הרפואית בשיניים, שהוא עושה את המחקר הנדרש בחדרי להבין מה בדיוק קרה ואיך זה קרה, יש לו את ההבנה בשביל לדעת איך ואיפה מוצאים את כל הפרטים החשובים שבונים את התיק.

 

תביעות רשלנות רפואית ברפואת שיניים

התביעות בגין הרשלנות הרפואית מוגשות בכל מיני מקרים, לפעמים זה בגלל שהצוות הרפואי אבחן משהו לא נכון, לפעמים האבחון נעשה בשלה מאוחר מידי למרות שלצוות הרפואי הייתה גישה לפרטים והבדיקות הרלוונטיות. ולעיתים זה בעת הטיפול שנעשה משהו שלא בצורך או באופן לא טוב, כל אלו נכללים תחת הסיטואציות בגינם מגישים תביעות אלו.

האם זה דבר נפוץ?

זה קורה יותר משהיינו רוצים כמובן, אך עדיין יש המון מרפאות אמינות, אם אתם צריכים השתלות שיניים בת ים או בדיקות שגרתיות בתל אביב, אתם לא במצוקה, ישנם מקומות טובים מאוד שעושים עבודה מצוינת. ובכל זאת, אי אפשר להתעלם מכך שזה קורה והרבה, ומכיוון שהתחום הפרטי פרוץ ועם מעט רגולציה, חשוב לוודא אמינות לפני שאתם מגיעים.

 

נזקים נפוצים שמובילים לתביעה

במזל, בתחום הזה לרוב הנזקים אינם חמורים לעומת רשלנות רפואית בתחומים אחרים, כאן הרבה פעמים כד עוד יש אפשרות לתקן את הנזק שנעשה. ברפואת שיניים בדרך כלל יהיה מדובר בכאבים, דלקות, זיהומים, גם כאלו שמשאירים צלקות. אלו נזקים שכן יש בהם סכנות, תוצאות קשות ולפעמים גם בלתי הפיכות, גם אם זה לא הרוב, זה עדיין קורה.

 

חשוב לפנות למומחים

בסופו של דבר החלק החשוב ביותר זה להתייעץ עם אנשים מומחים שמבינים בזה, אין סיבה שתסבלו בלי שתקבלו פיצויים שמגיעים לכם. בעזרת חוקר פרטי שיאסוף את המידע, עורך דין שייצג אתכם בצורה מקצועית וטובה, תוכלו לעבור את התהליך הזה כמה שיותר בקלות ולקבל את מה שמגיע לכם מהסיטואציה הקשה שעברתם.

שתלים

רפואת שיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים