מהן עמלות הייבוא והייצוא שלכם בעסק והאם ניתן להפחיתן

בתור בעלי עסקים, התקופה שבה אנחנו נמצאים מעמידה אתכם בפני קשיים רבים. חלק מהקשיים הללו לא ניתנים לפתרון, אולם על חלקן בהחלט ניתן להתגבר, לפחות באופן חלקית. חלק ניכר מההוצאות שלכם אלו עמלות ומיסים שונים, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להפחית סוג מסוים של מיסים, המיסים שאתם משלמים עבור ייבוא וייצוא של סחורות.

 

עמלות ייבוא וייצוא

כאשר אנחנו מדברים על עמלות ייבוא ייצוא, חשוב להבין שכל עסק משלם את העמלות הללו. גם אם אתם לא מייבאים או מייצאים באופן ישיר, לעמלות הללו יש השפעה ישירה על המוצרים בעסק שלכם. כמובן, העמלות הללו נוגעות יותר לעסקים שמייבאים או מייצאים ישירות, אבל בכל מקרה בתור בעלי עסק כדאי להכיר את המידע שנביא לפניכם.

הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שבדיוק כמו שבמיסים, גובה המס שאתם משלמים יכול להשתנות, כך הדבר נכון ביחס לעמלות של ייבוא וייצוא. אם בעולם המיסים רואה החשבון הוא זה שעוזר לנו להתגבר על עלויות המס, בעולם של מיסי ייבוא וייצוא עמיל מכס הוא בעל מקצוע שזה בדיוק התפקיד שלו.

מיסי עסקים

הובלה בצורה לא ישירה

הדרך הראשונה שבה ניתן להוריד את העלויות הללו היא בעזרת משחק עם זמני ההובלה. הובלה ישירה של הסחורה בדרך כלל תהיה יקרה יותר, ואם אתם לא לחוצים על הזמן שבו תגיע הסחורה ניתן להוביל אותה דרך מספר תחנות, בצורה שתוזיל משמעותית את עלות ההובלה. עוד נקודה שיכולה להוריד את העלות היא פשוט לדאוג שהמטען שלכם לא ישהה זמן רב מידי בתחנות עצירה.

 

הגדרת סחורות

נתון נוסף שיכול לגרום להורדת גובה המיסוי הוא ההגדרה של הסחורה. במבט ראשון אולי נראה לכם שמדובר על הגדרה קשיחה שאי אפשר לשחק איתה, אולם חשוב שתדעו שעמיל מכס מקצועי יוכל אולי לנסות להגדיר את הסחורה שאתם מובילים בצורה שלא הייתם חושבים וכך להוריד את עלות ההובלה שלה בצורה משמעותית.

מיסי עסקים

הובלה ימית או הובלה אווירית

כולם יודעים שהדרך המרכזית שבה מובילים סחורות היא דרך הים. אנחנו לא מתכננים לשנות את הנתון הזה, אבל כן כדאי לדעת שכיום יותר ויותר סחורות עוברות דווקא דרך האוויר. באופן כללי הובלה כזו נחשבת ליקרה יותר, אולם בשל העובדה שהיא לוקחת הרבה פחות זמן לעיתים היא יוצאת משתלמת יותר מבחינה כלכלית. גם כאן עמיל מכס טוב יוכל לעשות עבורכם את העבודה.

 

לסיכום

מיסי ייבוא וייצוא הן עלות שכל עסק סובל ממנה. בין אם אתם מייבאים באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, חיסכון של עלויות הייבוא והייצוא יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. כדי שזה יקרה מומלץ לקבל ייעוץ של עמיל מכס, שיבין מה בדיוק ההוצאות שלכם ויחד אתכם יוכל לנסות ולהוריד את העלות שלהן כך שהיא תהיה מינימלית.

מיסי עסקים

מיסי עסקים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים