מה ההבדל בין המקצועות השונים בתהליך קידום אורגני

נכחנו לא מזמן במפגש עסקי שבו נכחו 10 בעלי עסקים עצמאיים מתחומים שונים. המפגש עסק בשיח ער אודות הקשיים שהעסקים נתקלים בהם בתקופת הקורונה ובכלל. במהלך המפגש, עלו לא מעט שאלות בנוגע לתהליך קידום אתרים שהוצג כתורם באופן משמעותי לקידום העסק. כמה מבעלי העסקים תהו בקול מה ההבדל בין המקצועות השונים בתהליך הקידום האורגני, השאלה נותרה באוויר מכיוון שאף אחד לא ידע את התשובה. אנחנו בחרנו לחקור את הנושא ולחזור עם הסבר מעמיק. לכן, ריכזנו את המידע בשורות הבאות:

 

מהו הליך קידום אורגני?

חלק מהנוכחים במפגש לא ידעו כלל מה זה קידום אורגני, לכן, בחרנו לפרט בקצרה אודותיו. מדובר בהליך שמתייחס לפעולות שונות שננקטות כדי להביא לשיפור של דירוג האתר של בעלי המקצועות השונים בכל הנוגע לתוצאות האורגניות בגוגל . הפעולות הללו יכולות להיות בנייה של קישורים, כתיבה של תוכן איכותי, שיפור של חווית המשתמש באתר ועוד.

מנועי החיפוש כוללים אלגוריתמים שסוקרים מילוני אתרים שונים ומעניקים להם חשיפה בהתאם לפרמטרים שונים שהוזנו בהם מלכתכילה. בהליך של קידום אורגני, מקדמי האתרים בעצם מבצעים פעולות שמטרתן בסופו של דבר, לחשוף את האתר של בעלי המקצוע השונים לחיפושים של לקוחות פוטנציאליים.

 

מה משותף להליך קידום אורגני בין המקצועות השונים?

כמה רגעים לפני שנציין בפניכם את ההבדל בין המקצועות השונים בכל הנוגע להליך קידום אורגני לאתרים, חשוב שנציין תחילה את המשותף להליך זה, מכיוון שזהו הבסיס של ההליך. אפשר לומר בעצם שההליך של קידום אורגני לכל בעלי המקצועות באשר הם, מורכב משלד בסיסי, קבוע ויציב. אפשר להשוות את השלד הזה לשלד של בניין. כאשר בונים בניין, אין זה משנה אם מדובר בבניין שכולל 10 קומות או 15, הבסיס הוא זהה וכולל שלבים דומים.

 

מהם השלבים הדומים שבאים לידי ביטוי בהליך קידום אורגני לבעלי מקצועות שונים?

השלבים שבאים לידי ביטוי בכל הליך קידום אורגני הם בין היתר השלבים הללו:

  1. הכרת התחום
  2. בחירת דומיין וקהל יעד
  3. מציאת מילות מפתח מתאימות
  4. כתיבת URL
  5. כתיבת תוכן ועוד

 

מה ההבדל בין המקצועות השונים בתהליך קידום אורגני?

עכשיו, לאחר שהכרתם את הבסיס המשותף, אפשר להסביר סוף סוף אודות ההבדל שקיים בין המקצועות השונים. ניתן לומר כי כל בעל מקצוע עובר את השלבים שצוינו בפסקה הקודמת, רק שכל אחד, מציין תשובות אחרות בכל שלב. כך שבסופו של דבר, כל בעל מקצוע עובר את ההליך באמצעות אותה הדרך, אבל חלקים זעירים מהדרך הזו תואמים למקצוע שלו.

 

סיכום

כעת כל הנוכחים במפגש העסקי וגם אלו שלא נכחו בו יכולים לדעת מה ההבדל (וגם הדמיון כמובן) בין המקצועות השונים בתהליך קידום אורגני. כך שנותר לכם פשוט להתחיל בהליך הקידום, שיהיה בהצלחה!

קידום אתרים

קידום אתרים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים