מה החשיבות של מצלמות חכמות בבית חכם

הבית שלכם חכם? ברכות! אתם ככל הנראה אנשים מתקדמים, הרואים את הנולד ומתאימים את עצמכם מבעוד מועד למציאות המתחדשת. עם זאת, ייתכן שאינכם מודעים לחשיבות הקריטית של מצלמה חכמה לבית החכם ומשכך עוד לא מותקנת אצלכם מצלמה שכזו. המשיכו לקרוא וגלו מדוע מצלמה חכמה כל כך חשובה בבית שלכם, איזו מצלמה מומלצת וכמה היא עולה.

 

מצלמה מומלצת

נתחיל דווקא מהסוף – המצלמה החכמה המומלצת ביותר היא זו של חברת SONOFF. מצלמה זו אמינה, איכותית ועלותה שווה לכל נפש. תוכלו לרכוש מצלמה וחיישן מבית סונוף בעלות של 110 שקלים בלבד.

 

סונוף – לא רק מצלמה

לא רק מצלמת SONOFF של חברת ITEAD מומלצת לבית החכם שלכם, אלא כלל המוצרים החכמים של החברה. סונוף מציעה נורות חכמות, מתגים חכמים, חיישנים ומפסקים חכמים, ועוד. בדומה למצלמה, כל אלו מתאפיינים במעלות שהוזכרו לעיל ובעזרתם תוכלו לשדרג את הבית החכם שלכם מבלי להוציא סכומים גדולים מידי.

בעזרת מוצרי החברה, ניתן אף להפוך בית שאינו חכם לבית חכם וגם זאת בעלויות סבירות למדי. אם כן, מדובר בחברה שכדאי להכיר בין אם אתם מחפשים רק מצלמה חכמה ובין אם אתם מחפשים מערכות חכמות חדשות לכלל הבית.

 

למה אתם צריכים מצלמה חכמה

במידה והבית שלכם חכם, אתם יכולים לשלוט בו מכף היד שלכם. בהינף יד תוכלו להדליק ולכבות אורות במפלסים שלמים, לתזמן הפעלת מכונות כביסה ומזגנים ועוד. כל אלו, הופכים את הבית שלכם לאטרקטיבי במיוחד וגורמים לו להפוך ליעד אופציונלי לפריצות. כדי להתגונן מפני פריצות אפשריות, יש להציב מערכות הגנה.

כיאה לבית חכם, גם מערכות ההגנה שלכם צריכות להיות חכמות. בעזרתן, תוכלו לקבל מידע בזמן אמת על כל ניסיון פריצה או חשד אחר שמתעורר למערכת. המערכת החכמה מורכבת ממצלמה, וחיישן. המצלמות החכמות כוללות מערכות לראיית לילה, מסתובבות סיבוב מלא של 360 מעלות ומצלמות ללא הפסקה באיכות מעולה.

החיישן מאפשר זיהוי של פתיחה וסגירה של הדלת תנועה. השילוב של המצלמה החכמה עם החיישן יקנה לכם הגנה מקסימלית שתאפשר לכם ללכת לישון, או לחלופין לצאת לחופשות, בראש שקט ומבלי לחשוש שיפרצו לבית החכם שלכם.

 

כמה מצלמות וחיישנים צריך?

מומלץ להציב חיישן בכל חלון שעלול להוות מקום אופציונלי לפריצה. חיישן בחלון אחד לא יוכל, כמובן, להתריע על פריצות מחלון אחר. זו הסיבה בגינה לא ניתן להסתפק בחיישן אחד אלא יש צורך בחיישן נפרד לכל חלון.

מצלמות כדאי להתקין לפחות 2, לכיסוי מקסימלי של היקף הבית. מצלמה אחת לא תוכל לצלם את כל השטח הנדרש, שכן חזית הבית תסתיר אגפים שלמים. תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע, או עם טכנאי של החברה המספקת את המצלמות החכמות, היכן כדאי להתקין את המצלמות כך שכמה שפחות מצלמות יכסו כמה שיותר שטח.

 

לסיכום

מצלמות חכמות חשובות במיוחד בבית חכם. זאת, מאחר שבית חכם הוא יעד אטרקטיבי לפריצה והמצלמה החכמה, בצירוף חיישן חכם, מעניקה הגנה איכותית מפני סכנת הפריצה. הזמינו עוד היום מצלמה מבית סונוף, ותמשיכו לישון בראש שקט. בהצלחה!

מצלמות חכמות

מצלמות חכמות
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים