פתרונות מחשוב – מה הם וממי כדאי לקבל אותם?

כל בעל משרד יודע כי כיום קיימים פתרונות מחשב שמי שאין לו אותם, עלול לשלם מחיר כבד. וזה נכון, יש פתרונות מחשוב שחבל על כל יום שאין אותם. ויש פתרונות מחשוב שיכולים להקפיץ ולייעל את העסק בצורה משמעותית. וגם אותם חבל שלא תכירו. ריכזנו כאן עבורכם מידע על פתרונות מחשוב. 

 

אילו פתרונות מחשוב קיימים

יש לא מעט פתרונות מחשב. חברת סיסמארטר מציעה פתרונות מחשוב יעילים ולכן הפעם נמליץ כאן עליה. את פתרונות המחשוב של סיסמארטר נחלק למספר קטגוריות:

פתרונות המחשוב של סיסמארטר

ניהול מערכות מחשב לעסקים

ניהול מערכות מחשב של עסק, דורש לא רק תמיכה טכנית במערכות מידע, אלא הרבה מעבר לכך. במסגרת ניהול זה נכללים פתרונות מחשוב רבים:

  • החברה מספקת תמיכה לכל מחשבי העסק, פותרת תקלות באמצעות תוכנות ייעודיות, מפעילה תוכנות ומיישמת תשתיות האמורות לסייע לעסק לפרוח ולהצליח.
  • החברה מספקת שירותי אחסון וגיבוי בכדי לאבטח את המידע העסקי שהצטבר.
  • החברה מאפיינת את צרכי הלקוח וכך היא בודקת אפשריות לשיפור מערכות המיחשוב בעסק לייעול התפוקה והאיכות.
  • שיפור אבטחת המידע והסנכרון בין העובדים והמערכות השונות המוטמעות.

 

אבטחת מידע

על פי חוק, אתרי אינטרנט בהם מתבצעים תשלומים חייבים להיות מאובטחים. יש רמות אבטחה נדרשות בהתאם למידע הקיים באתר. חברת סיסמארטר מומחית באבטחת מידע עסקי דיסקרטי והיא מפעילה את כל מנגנוני הביטחון הנדרשים אצל לקוחותיה:

  • אבטחת טלפונים וניידי עובדים אסטרטגיים
  • הטמעת תוכנות למניעת ציטוטים וריגול עסקי נפוץ
  • אבטחת סייבר המונע ניסיונות פריצה למידע חשוב.
  • אבטחת המידע הקיים – לכל עסק יש מידע שהוא לא רוצה שהוא ייחשף. החברה פועלת לאבטחת המידע הקיים על ידי הטמעת טכנולוגיות, הצפנת מידי, הצפנת מיילים וכדומה.

פתרונות המחשוב של סיסמארטר

תכנון תשתיות תקשורת

פתרונות מיחשוב כוללים תכנון נכון של תשתיות תקשורת. בסופו של דבר, תקשורת המתוכננת בצורה נכונה וכבר מההתחלה שמים דגש על איכות התשתית, הצפנת המידע המועבר בה וכו', ההצלחה של המערכת יהיה וודאי. החברה עוסקת בתכנון תשתיות תקשורת לחברות ועסקים. היא גם מחברת בין סניפים בהתאם לצורך ובמקרה הצורך היא אף מעמידה תשתית ייעודית לצורך הסנכרון בין סניפים וארגונים. מערכות אבטחה וכדומה.

 

מחפשים פתרונות מחשוב? יש אל מי לפנות

נתקלתם בקושי בניהול מערכות המידע של העסק או שאתם אוהבים למנוע שריפות במקום לכבות אותם ברגע האחרון, ואתם מחפשים מישהו שינהל עבורכם את מערכות המחשוב של העסק, יבדוק איך ניתן לייעל אותם ויישם את הפתרונות הנדרשים. חברת סיסמארטר הוכיחה את עצמה כחברה המציעה שירות יעיל מקצועי וחכם. למעבר לאתר לחצו כאן. אך תוכלו גם להתקשר ולברר פרטים בקלות, דרך מספר הטלפון שמספרו: 077-9929999. צוות המומחים של סיסמארטר ישמח לסייע לכם בפתרון בעיות מחשוב ובייעול אבטחת המידע האישי עסקי שלכם.

פתרונות המחשוב של סיסמארטר

פתרונות המחשוב של סיסמארטר
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים