מה חשוב לבדוק כשבוחרים אינסטלטור?

בעידן שבו קיים מידע רב ומגוון על כל תחום אפשרי שחשוף לכל המעוניין, הרבה יותר קל לעשות השוואה בין בעלי מקצוע שונים לפני שמזמינים אותם לביתנו, בין חנויות מוכרות ומוכרות פחות, בין נותני שירותי תיקון של מכשירי חשמל ועוד.

בנוסף, ניתן לקבל חוות דעת של אנשים שהתנסו בשירות או במוצר שהנכם מעוניינים לרכוש או להזמין ולכן הרבה יותר נוח וחכם יותר לקבל מידע אמין ומדויק בכל נושא ובכל זמן נתון דרך האינטרנט ודרך האתרים השונים.

 

כמו ספר פתוח

היום אנשים לא תמימים כמו האנשים של פעם. בעבר הרחוק אם היית צריך בעל מקצוע כלשהו, כמו שרברב, היית פותח ספר דפי זהב או מתקשר למספר טלפון שעל גבי עלון זרוק ברחוב או מאחד המגנטים שיש על דלתות הבניין, והיית מזמין איש מקצוע כזה או אחר, לפי הבעיה שלך.

כשהיה מגיע אותו האיש מקצוע, היית מכבד אותו בקפה ועוגה רק כדי שהוא יפתור לך את הבעיה בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר ולא פחות חשוב, שלא "יקרע" אותך במחיר בסוף העבודה. ואז בסיום העבודה, לאחר ששילמת לו סכום לא ריאלי וגבוה לכל הדעות ולאחר שכביכול הוא תיקן את הבעיה, כמה שעות בודדות לאחר מכן הבנת ש"נפלת בפח", שנפלת על איזה שרלטן משום מקום שאפילו לא טורח לענות לך כדי שיחזור לתקן את התקלה בשנית.

היום אין מישהו שלא פותח גוגל ומתחיל לחפש ולהתעניין על בעלי מקצוע שצריכים אותם. רק לאחר חוות דעת של אנשים, ורק לאחר בדיקה עליו בדירוג של גוגל, או באתרים ייעודיים לכך, אתה מחליט לצלצל למישהו ולקוות לטוב.

בחירת אינסטלטור

ראה הוזהרת האח הגדול מעליך

כמו העובדה שאנשים הפסיקו להיות תמימים ולטמון את הראש בחול, כך גם בעלי מקצוע שמגיעים לתקן ולסדר את הבעיה אצל הלקוחות שלהם. היום רבים מאנשי המקצוע השונים, מבינים שהם יכולים ליפול על איזו תכנית טלוויזיה ידועה , שאם הם לא יצאו טוב בה, הלך עליהם והלך על כל הקריירה שלהם.

לדוגמא, כאשר מקישים בגוגל אינסטלטור ברעננה יצאת צדיק, תגיעו לתוצאות של עמודים שייתנו לכם את ההמלצה של אנשים רבים שהשתמשו באותו איש מקצוע ואף ייפרטו את הבעיה שהייתה קיימת אצלם, את הזמינות של איש המקצוע שהגיע לתקן את התקלה, את אופן ביצוע העבודה, את היחס הנעים שלו וכמובן את התוצאות של התיקון ובטח את המחיר שגבה בסיום העבודה. רק לאחר בדיקה זאת, תוכלו להזמין את איש המקצוע הנבחר על ידי הקשה בגוגל את צירוף המילים הללו.

 

לסיכום – כל הכלים והאפשרויות שעומדות בפני כולם

אם כן, אין מקום לטעויות, כל הנתונים חשופים ופתחים לכל מי שרוצה לדעת חוות דעה על איש מקצוע כלשהו ובאזור כלשהו. השקיעו עוד דקת חיפוש וקבלו חוות דעת לפני הזמנת איש המקצוע, כך תמנעו מהפסדים כספיים ועוגמת נפש רבה.

בחירת אינסטלטור

בחירת אינסטלטור
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים