עשה זאת בעצמך – כך תעבור את מעבר הדירה בכוחות עצמך

מעבר הדירה האחרון שעברנו היה טראומתי למדי. עובדה זו גרמה לנו להבין כי בפעם הבאה שנעבור דירה, אנו נעשה את כל המאמצים כדי למצוא דרך לבצע את המעבר באופן עצמאי. אם גם אתם בחרתם בדרך זו מכל סיבה שהיא, כדאי שתישארו אתנו ותגלו איך עושים את זה לבד מבלי לשבור את הראש והגב.

 

איך עוברים דירה ללא שירותי הובלה? השלב ה – 1: אורזים את הבית ועוטפים את הרהיטים

בשלב הראשון אתם צריכים להתחיל לארוז את כל הדברים שלכם בארגזים. שימו לב שאתם מבצעים את האריזה תוך שימוש בארגזים חדשים שרכשתם. שכן, שימוש בארגזים משומשים עשוי להקשות עליכם בשלבים הבאים. זה הרי ידוע שארגזים משומשים עשויים להיקרע ו"להקיא" מתוכם את כל התכולה. לאחר שתעשו כך, תעטפו את הרהיטים שלכם עם נייר נצמד שמיועד להובלות. הנה כמה רהיטים שמומלץ לבצע בהם את ההליך הזה:

  • מראות גוף ומראות פנים
  • שידות
  • מקרר ועוד

לעבור דירה

איך עוברים דירה ללא שירותי הובלה? השלב ה – 2: מבררים פרטים אודות חברה להשכרת משאיות

עכשיו, לאחר שסיימתם לארוז את כל הבית, עליכם לברר פרטים אודות חברה מומלצת שמבצעת השכרת משאית ליום. שכן, אתם צריכים שתהיה לכם משאית שתאפשר לכם לבצע את ההובלה בכוחות עצמכם.

שימו לב – אם חשבתם להעביר את הדירה שלכם באמצעות הרכב הפרטי או טוקטוק של השכנים, כדאי שתחשבו שוב. שכן, מדובר בהובלה ב"נגלות" שעשויה לארוך זמן רב ולגזול מכם את הסבלנות והכוחות הדרושים להליך זה.

 

טיפ לבחירת חברה מומלצת

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם בוחרים בחברת השכרת משאיות מומלצת ומוכרת. כלומר, חברה שאחרים הסתייעו בה בעבר ודיווחו כי היא אפשרה להם לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר. הרי תמיד יש חברות טובות יותר או פחות.

אנו ממליצים לערוך בירור מקיף באמצעות שיח עם חברים, שכנים או קרובי משפחה. אם לא תגיעו למסקנות בעקבות כך, תמיד אפשר לקרוא חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל.

לעבור דירה

איך עוברים דירה ללא שירותי הובלה? השלב ה – 3: מעמיסים את הציוד עם חברים ומכרים

בשלב השלישי והאחרון אתם יכולים להעמיס את הציוד שלכם תוך סיוע מצד חברים או מכרים שיירתמו לכך. תמיד אפשר לפנות אל סבלים מומחים, רק שבעת פנייה שכזו, אתם תצטרכו להקדיש זמן נוסף לבירור אודות המקצועיות שלהם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבצע העברה של דירה ללא שירותי הובלה. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את האינפורמציה שצוינה לעיל ולהיות בטוחים כי אתם מבצעים את ההעברה על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתעברו את המקום החדש בקלות ובנוחות, ללא כאבי גב וכאבי ראש למיניהם.

לעבור דירה

לעבור דירה
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים