מתי נצטרך לקבל יעוץ קרינה?

בעולם של היום כבר ידוע לרוב כי קרינה היא לא דבר טוב ובעיקר לא בריא. לכן, חשוב להימנע מימנה כמה שניתן, כמובן שאין דרך כל-כך לעשות זאת בצורה מלאה אך אפשר לנסות כמה שניתן. במצבים מסוימים חשוב לקבל יעוץ לגבי קרינה. וכן, פתרונות בעת הצורך. מתי יש לעשות זאת? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

האם קרינה היא באמת לא טובה?

נעשו כבר כמה וכמה מחקרים לגבי נושא הקרינה ולא סתם, מובן כי קרינה היא לא טובה לבני האדם מבחינה בריאותית, אך גם זה לא דבר שמוכח באופן אבסולוטי וודאי. עם זאת, כן נראה כי הקרינה עלולה להשפיע בצורה מסוימת על הבריאות ולגרום למחלות מסוימות לכן, כך או כך עדיף להימנע מחשיפה לקרינה כמה שניתן.

 

מתי נדרש לקבל יעוץ לגבי קרינה?

קרינה יכולה להיות בעקבות כל מיני חוטים שקשורים לרשת סלולרית, יכולה להיות מהמיקרוגל, מגופי חימום אחרים ועוד. אי אפשר באמת לראות את הקרינה, אך יש אפשרות למדוד אותה ולבדוק  אם היא קיימת. הזמן החשוב לבצע ייעוץ קרינה או בזמן של תכנון פרויקט בנייה למשל או כזה שקשור למגורי בני אדם.

חשוב להכות בברזל כל עוד הוא חם ולכן, כבר בתכנון של הדברים עוד לפני הביצוע חשוב לבדוק את רמת הקרינה באזור בו רוצים להקים מתחם או מבנה של מגורים. בשלב זה עוד ניתן לבצע שינויים או תיקונים מסוימים בהתאם לרמת הקרינה שיש באותו מקום ובכך לבצע את הפרויקט בצורה בטיחותית יותר.

סמל קרינה

האם ואיך ניתן למדוד את הקרינה?

בכדי למדוד קרינה צריך להיעזר בחברה שעוסקת בתחום כמו למשל חברת נס פתרונות מתקדמים ויעוץ קרינה. חברת נס לא רק מייעצת ובודקת רמות של קרינה באזורים שונים, אלא גם מציעה פתרונות למצבים אלה. כאשר לדוגמא יש בחברה אפשרות לעשות מיגון אקטיבי, מערכת שיכולה לסייע במצב בו יש קרינה ממקור חיצוני שאין אפשרות לטפל בו.

אופציה נוספת שאותה חברה מציעה היא הטמנה של תשתיות חשמל בקרקע בכדי להפחית את רמות הקרינה שיש באזורים שונים. תשתיות אלא צמודות זו לזו ובכך יוצרות כמה שפחות קרינה לכן, זהו גם פתרון אפקטיבי לנושא. חשוב לקחת בחשבון שהתהליך דורש תכנונים, שילוב של שיתוף פעולה עם חברת החשמל וכן, מחיר לא נמוך עבור כך.

 

בסיכומו של דבר

מחקרים רבים נעשו בנושא של קרינה, האם היא מזיקה או לא. כאשר אין תשובה שהיא לגמרי חד משמעית, אך ניתן להגיד שבאופן כללי כדאי להימנע כמה שניתן מקרינה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות יעוץ קרינה, כאשר חברות מסוימות מתמחות במדידה של כמויות קרינה ובכך תוכלו לדעת לתכנן ולהתאים פרויקטים של בנייה בהתאם. כמו כן, חברת נס מציעה לא רק יעוץ בנושא אלא גם פתרונות.

עמוד חשמל

מכשיר
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים