מתי נצטרך מנוף לגיזום עצים?

יש מסביבכם עצים שמטרידים מעט? הייתן רוצים לגזום אותם ולשרטט מחדש את צורתם, מבלי לפגום בבטיחות או ביופי? כנראה שבדיוק בשבילכם, נולד השירות הבלעדי של מנוף לגיזום עצים, המבצע את גיזום העצים בגובה, בצורה בטיחותית, תקנית ועם מלא נוי ואסתטיקה.

 

למה צריך מנוף לגיזום עצים?

אחד הכלים הבולטים שמשמשים גוזמי עצים, הוא מנוף, אשר מסייע לעבודת הגיזום, ומהווה אלמנט המוסיף לדייקנות המקצועית. לא הרבה יודעים, אבל גיזום באמצעות מנוף, לא נועד רק עבור גיזום עצים גבוהים, שלא ניתן להגיע אליהם על ידי סולם ארוך, אלא בעיקר, כדי לשמור על האסתטיקה, על הדיוק המינימליסטי ולאפשר אי סטייה ולו של סנטימטר מאפיון הגיזום.

 

לאיזה עצים משתמשים בגיזום על ידי מנוף?

גיזום עצים מנוף, יכול התבצע על כל עץ שהוא, אשר גבוה משיח, כיוון ששמירת רמת הדיוק בעץ הגבוה ממתניו של האדם, הינה קשה עד בלתי אפשרית. ולכן, כאשר העץ, ומכל סוג שיהיה, עוקף את גובה מותניו של האדם, הרי שכדי לגזום אותו בצורה מקצועית, מומלץ יהיה להשתמש במנוף, אשר יאפשר שליטה אבסולוטית על הגיזום, ללא שמץ של חריגה או עיוות.

 

מתי כדאי להזמין מנוף לגיזום עצים

בדרך כלל, כאשר מזמינים מנוף עבור גיזום עצים, לא מזמינים רק עבור עץ אחד, אלא רק עבור כמה עצים שהצטברו בהמתנה לגיזום, וגיזום בעזרת מנוף יוכל לטפל בהם בעת ובעונה אחת. כאשר מדובר בעץ עתיק, משומר או גדול במיוחד, לעיתים הזמנת המנוף עבור הגיזום – תהיה רק עבורו, כיוון שעבודת הגיזום לעצים מסוג זה, דורשת זמן מחשבה, עבודה מקצועית ודקדקנות מקסימלית.

 

מדוע גיזום העץ בריא עבורו?

גיזום העצים בריא עבורם מכמה סיבות: הסיבה הראשונה – היא התפרחת המתפשטת, שמונעת מאור השמש להגיע כלפי הענפים הפנימיים והשורשים, ועל ידי כך מונעת את התפתחות העץ עקב המניעה של קרני השמש. הסיבה השנייה – היא יצירת איזון בין חלקי העץ השונים, על מנת שכל המשאבים לו זקוק העץ, כמו: שמש, חמצן ומים, יגיעו אל העץ בצורה שווה, בלי צדדים עודפים או צדדים נחסרים.

 

איך גיזום העץ יכול להציל אותו

במקרים מסוימים, גיזום העץ – לא רק מבריא אותו, אלא ממש מציל אותו מכיליון מוחלט. מתי לדוגמא? כאשר העץ עומד לפני קריסה, וללא גיזום נכון, הוא עומד בפני תלישה מהשורשים ונפילה ארצה, דבר שכמובן מהווה גם סכנה לציבור, ועל כן יש לטפל בו בהקדם האפשרי, לטובת העץ והסביבה כאחד.

 

לסיכום

מנוף לגיזום עצים, מאפשר לשמור על העץ בצורה מיטבית, להגן עליו מנזקים ואף להבריא אותו. בנוסף, על ידי הגיזום יוכל העץ להישמר לאורך זמן, ואף להימנע מאפקטים של סכנה, כמו קריסה על העוברים והשבים חלילה או התנתקות בלתי הפיכה מן השורשים.

לגזום עצים

לגזום עצים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים