3 סיבות להביא חולצות מודפסות לעובדים

אחת התופעות הכי חזקות בישראל היא הדפסת חולצות. כמו שכל אחד יודע, היום כל דבר הוא סיבה להדפיס חולצה: טיול שנתי, סוף מסלול בצבא, אירוע משפחתי, ועוד. הדפסות על חולצות הפכו כבר מזמן לדבר נפוץ, ולכל אחד יש בארון ערימה קטנה של חולצות מודפסות שהוא צבר במהלך החיים. בשנים האחרונות המגמה התרחבה, ואנו רואים יותר ויותר מקומות עבודה שמדפיסים את הלוגו שלהם על בגדי העבודה של העובדים. למה כדאי לעשות את זה? אנחנו כאן כדי להסביר לכם.

 

מה אפשר להדפיס?

בדקנו עבורכם עם המומחים של כנען סטודיו שעוסקים בנושא, מה בכלל אפשר להדפיס על בגדי עבודה? התשובה שלהם היתה שבגדול אפשר להדפיס כל דבר על בגדי עבודה. תוכלו להדפיס את לוגו החברה, מספר הטלפון שלה, משפט המוטו, ועוד. כל מה שאתם צריכים להכין הוא בסך הכל קובץ ממוחשב עם הגרפיקה הרלוונטית. חשוב לזכור שהדפסה על חולצות רלוונטית למגוון רחב מאוד של ענפי עבודה במשק: תחום המסעדנות, מפעלים שונים, תעשיית המזון, רשתות סופרים ועוד.

 

אז למה בכלל להדפיס לעובדים חולצות?

אתם בטח שואלים את עצמכם עכשיו למה בכלל להוציא כסף על הדפסת חולצות של העבודה ולחלק אותן לעובדים? הרי זה לא שמישהו מהם מגיע בלי חולצה לעבודה בבוקר, או שמדובר על כלי ייחודי ונצרך לעבודה שאין איפה להשיג בשום מקום אחר. בשביל זה אנחנו כאן! אספנו בשבילכם 3 סיבות מעולות שבגללן כדאי לכם מאוד להדפיס בגדי עבודה לעובדים שלכם.

 

אחידות וגאוות יחידה

כיום כל פסיכולוג ארגוני יוכל לספר לכם שיצירת הזדהות של העובדים עם החברה ושמירה על מורל גבוה של העובדים יכולה לתרום רבות לעסק ולהתקדמות שלו. ברגע שכל העובדים לבושים באותם מדים ישנה תחושה שכולם חלק מאותו סיפור, וברור להם בדיוק לאן הם שייכים. נסו לחשוב על זה באופן דומה למדים של קבוצות כדורגל או כדורסל. העובדים צריכים להרגיש חלק מאותה נבחרת.

 

רצינות ומקצועיות

כאשר כל העובדים של בית העסק לבושים באופן אחיד ומסודר, וקל מאוד לזהות אותם, בית העסק משדר ללקוחות שלו רצינות ומקצועיות, ברור להם שזה מקום שנותן דגש גם על הפרטים הכי קטנים.

 

סיוע ללקוחות

כאשר ברור ללקוח מיהו איש צוות מדובר על עזרה והקלה גדולה מאוד. כולנו מכירים את הסיטואציה שבה לא נעים לנו לשאול מישהו בסופר איפה אפשר למצוא מוצר מסוים. ברגע שיש לכל העובדים חולצה אחידה וברור שהם עובדים, ניתן יהיה לפנות אליהם בקלות ובלי להתבייש, מה שיעזור מאוד לכל הלקוחות. הסיבה הזו רלוונטית לעובדים בחנויות שונות, מלצרים, סדרנים, עובדים בתחום התיירות ועוד.

 

סיכום

הדפסת בגדי עבודה לעובדים תשפר גם את המורל שלהם, תסייע ללקוחות, ותשדר רצינות ומקצועיות. אז למה אתם מחכים?

חולצות קצרות

 

חנות בגדים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים