סימנים שיגלו לך אם בן הזוג בוגד בך

בגידה זה דבר מצער ונורא, ולמרות שזה כך, חשוב שתדעו להכין את עצמכם, לזהות את הסימנים, לדעת מה קורה.

אי הידיעה, ההסתרה, זה החלק הכי בעייתי בסיפור, התחושה שעבדו עליכם ואתם לא ידעתם מכך זו תחושה קשה ונוראית.

לכן חשוב שתשימו לב היטב לכל מה שיכול לעזור לכם לדעת מי באמת עומד מולכם.

 

לפני שתיקחו צעד נוסף

לפני כל צעד דרסטי, חשוב לזכור שמדובר במצב לא פשוט, בגידה יכולה להיות משהו קשה במיוחד ואין לקחת את החוויה האישית שלכם בסיפור כמשהו זניח. מה שאתם חווים זה העיקר, כל מה שתעשו צריך להיות למען בריאות הנפש שלכם. אז תסמכו על עצמכם, אם תרצו להשאיר את זה שקט או לוודא עד הסוף עם חוקר פרטי, כל עוד תזכרו שזה עבורכם.

 

תקשיבו לאינטואיציה

אם נדמה לכם שהכל קשור לדברים טכניים, אז ממש לא, בדרך כלל הסימן הראשון יהיה קשור לחלוטין לתחושה האישית שלכם, אינטואיציה. היא נובעת מתחושות פנימיות עוצמתיות, ואסור להתעלם מהתחושות הללו. במידה והאינטואיציה שלכם מעלה את הסיכוי שבן הזוג בוגד בך, צריך להקשיב, הסיכוי שזה נכון מאוד גבוה.

 

מחובר לטלפון שלו

סימן נוסף שעלול להעיד שבן הזוג בוגד בך, זה במצב בו בן הזוג שלך קשור לטלפון שלו כל הזמן. אם הוא לוקח את הטלפון יחד איתו למקומות כמו שירותים או למקלחת, או בקרבה אליכם מכבה אותו מהר, שם על שקט או דברים כאלו, מדובר בנורות אזהרה. החיבור הצמוד לטלפון זה סימן משמעותי שמשהו קורה שאינך יודע עליו ושבן הזוג שלך מנסה להסתיר.

 

בלי חשק מיני

במידה והגבר שלך מגיע למיטה ולא חותר למגע, מרשה לעצמו להרפות לשינה לילה אחרי לילה מבלי ניסיון להתקרב. יכול להיות, שמדובר בסימן שהוא מקבל את המגע המיני והסיפוק ממקור אחר.

 

עסוק כל הזמן

אם בן הזוג שלך כל הזמן יוצא לפגישות עבודה ארוכות, נוסע לכנסים רבים, ולא חוסר עם הרבה דברים לספר ולשתף. זה עלול להוות סימן שהוא בוגד בך, מדובר בתירוצים מוכרים וידועים, שעדיין משתמשים בהם המון.

 

ביקורתי

ישנה צורת התנהגות שמבהירה באופן מובהק שקורה משהו לא בסדר, ביקורתיות זה דבר שאנשים מפגינים פעמים רבות בכדי להסתיר את האשמה שהם מרגישים. מדובר בהשלכה, ולא רק שלא מגיע לכם לחוות את הביקורתיות הזו, מדובר בסימן שיש לו על מה להרגיש אשם, וזה עלול גם לומר שמדובר באדם בוגד ועל כך הוא מרגיש אשם ומשליך עליכם.

 

תפקחו את העיניים

נכון שזה מפחיד להכיר בדבר הזה, בעיקר אם אתם בקשר ארוך ומשמעותי, אבל לא לדעת זה הכי גרוע. להתעלם או להעמיד פנים שלא קורה דבר יעיק עליכם, מגיע לכם קשר עם אדם שאוהב ונשאר נאמן. אז תפקחו את העיניים, תשימו לב לסימנים, תדרשו את האמת עבור עצמכם, כמו שראוי שתקבלו.

העין

 

איש חקירות
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים