שמרו על עצמכם – 4 מקדמי הגנה חשובים בבית

אם נבדוק את הסקרים שנעשו בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נגלה כי בכל 20 דק' נפרץ בית בישראל ובעונת הקיץ כמו הפריצות עולה משמעותית. למזלנו רוב הפורצים לא מגלים תחכום גדול לפני הפריצה אלא מנצלים הזדמנויות שהם מזהים לפריצה קלה. לכן, בכדי להקשות עליהם בפעולה ולמנוע אותה מלקרות יש כמה פעולות שתוכלו לבצע בכדי להגן על הבית שלכם. במאמר זה נדבר על אמצעי הגנה לבית שיוכלו לסייע לכם לשמור על בטיחותכם.

 

הפתרון הוותיק ביותר, הרתעה של כלב

כלבים הם בעלי חיים טריטוריאליים כך שכל אדם זר בבית הופך להיות דבר שיש להתגונן מפניו, וכמובן שאף גנב לא אוהב שכלב נובח עליו בעת לילה בזמן פריצה. כשיש כלב בבית קשה לגנב להתגנב בהפתעה לבית. כמובן שאנו לא אומרים שהסיבה היחידה לאמץ כלב היא עבור שמירה ובטח שלא לגדל כלב אלים אך אם יש לכם כלב דעו כי תקבלו התרעה במידה וגנב יחליט לבקר.

 

מצלמות אבטחה

מצלמות האבטחה מהוות ערך הרתעתי גדול ובמצבים בהם אכן מתקיימת פריצה הן יכולות לסייע בזיהוי הפורץ כיוון שהן מצלמות הכל. כשיש מצלמות אבטחה ישנה תחושת ביטחון רבה יותר כיוון שניתן להתחבר אליהן מרחוק ולבדוק את המצב בבית כך שאם יש משהו חשוד אתם יכולים לצפות בנעשה גם מרחוק. בכדי להתקין מצלמות אבטחה אתם יכולים לפנות לחברות העוסקות במיכרה שלהן והן יסייעו לכם בהתקנת מצלמות אבטחה לבית.

 

חיזוק סורגים ומנעולים

כשמדובר בפורצים מיומנים הם מסוגלים להתגבר בלי בעיה על מנועלים רגילים, לכן חשוב להכיר את המנעולים היותר מתוחכמים שיקשו עליהם את עבודת הפריצה. ישנם מנעולים חסיני פריצות כוח וקידוח שימנעו מהם לפרוץ את הדלת אך מה בנוגע לחלון?. כאשר נועלים את פרופילי האלומיניום יהיה קשה יותר לפורץ לפרוץ אותם, כך שאם תוסיפו גם סורגים תהיו עם שתי שכבות הגנה. עליכם להקפיד לנעול את הדלתות והחלונות שלכם לעתים שוכחים וזה הופך את הפריצה לעבודה קלה.

 

מערכות אזעקה

ישנם סוגים רבים של מערכות אזעקה, חלקן מזהות ניסיונות פריצה ומספקות אזהרה עם צליל אזעקה והתרעה זו יכולה להגיע גם למוקד ביטחון שייצור איתכם קשר. מערכות אזעקה מבוססות רשת קווית יותר עמידות כי אינן צורכות סוללה והרבה יותר קשה לשבש את המערכת שלהן.

לסיכום, חשוב לזכור כי כל הפתרונות שהצענו לכם יסייעו לכם במניעה של פריצה וייצרו הרתעה אך אין זה מבטיח כי זה ימנע פריצה במאה אחוזים. אותם אמצעי הגנה יוצרים חציצה ומקשים על פוצים וגנבים מלבצע את הפשע שלהם וחלקם אף יוותרו בדרך ותנצלו מפריצה. רצוי לשלב מגוון של אמצעי בטיחות כולל דלת מחוסמת, סורגים בחלונות, מערכת אזעקה ומצלמות אבטחה. בשביל למצוא את מערכות הבטיחות ומצלמות האבטחה שיכולים לסייע לכם פנו לסייפטי הום. בהצלחה!

אבטחה במעגל סגור

 

בעל חיים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים