כל מה שתצטרכו בכנס הקרוב באתר מולטיקיוב!

הביתנים, הגרפיקה, הפליירים, המותג, האקספו! כל מה שרציתם לדעת על הכנסים וכל מה שאתם צריכים כדי להשתתף עכשיו באתר מולטיקיוב.

 

מה זה אקספו?

המילה אקספו מגיעה מהמילה הלועזית ״אקספוזישן״ שבעברית מתורגמת למילה תערוכה. האקספוזיציות הן תערוכות או ״ירידים״ שבהן חברות ועסקים מציגים את עצמם כל אחד במיתוג יחודי ומייצג. המיתוג כולל עמדה מסודרת שבה נציג מסביר על החברה, בנוסף קיימים ״רולאפים״, ״סטנדים״ ״שמשוניות״ ״באנרים״ ועוד על כל מיני מוצרי מיתוג שתוכלו למצוא באתר מולטיקיוב.

בישראל התערוכות לרוב מתקיימות ב״אקספו תל אביב״ או בשמו השני ״מרכז הירידים״, וקיימות תערוכות לחברות בנייה, עיצוב, היי-טק, תרופות ואפילו לסוכני נסיעות. מטרת האקספו היא לאפשר במה לפופ-אפים של חברות רבות עם קהל לקוחות משותף- כך לדוגמא בכנס בנושא רפואה יקימו מספר גדול של חברות תרופות ורפואה דוכנים ויציגו את עצמם לעוברים והשבים.

תערוכה

מה כלול?

בתערוכות האקספו כמו שכבר הסברנו כל חברה מגיעה עם ביתן. הביתנים הם עמדות ממותגות שמציגות את החברה ואת הרעיון שלה. בנוסף לפופ-אפ הבסיסי שכולל שולחן וסטנד עם התמונה של המותג קיימים לא מעט אמצעי מיתוג קטנים שעליהם ניתן להדפיס תמונות, לוגואים, מסרים ואפילו פרסומות ואמצעי שיווק לדברים חדשים בחברה.

המטרה של כל דוכן היא גם להתבלט מהחברות הסובבות אותו, גם להעביר את המסר העיקרי וגם להיראות מושכים לעין כדי למשוך קהל לבוא ולשמוע עוד על העסק. בשביל כל הדברים הללו כנראה תזדקקו למעצב גרפי.

 

למה מעצב גרפי?

כדי לדעת מה להדפיס, איך להדפיס, באיזה גודל איכות ופורמט צריך קצת ניסיון. לקחת לוגו של חברה ואת האווירה שלה ולהפוך אותם לכדי אמצעי שיווק מודפסים זאת עבודה שדורשת מיומנות. המעצב יקח את הגרפיקות הקיימות, את הצבעים והרעיון שאתם מנסים להעביר וייצור לכם משהו חדש.

מה שכן לאחר שתייצרו את הפורמטים הראשונים תוכלו לשמור את אמצעי השיווק והביתנים לשימוש חוזר בכל אירוע שבא. המעצב הגרפי תפקידו גם לעצב ליין של אמצעי שיווק שמייצגים את המוצר בנראותם וגם לדאוג שהם יתאימו לגדלים ולפורמט ההדפסה.

 

לסיכום-

תערוכות האקספו הם מרחב תצוגה שבו חברות מציגות זה לצד זה את העסקים שלהן. הדוכנים או בפורמט קצת יותר מפואר הביתנים הם כמו שגרירות של החברה בנושא הספציפי, והמטרה הסופית של כל חברה היא לשווק את עצמה בצורה הכי טובה לקהל שמגיע.

בתערוכות האקספו כל חברה נדרשת למתג את עצמה בצורה הבולטת והמשכנעת ביותר כדי לבלוט בין חברות שדומות לה. המיתוג מורכב מכמה רכיבים בינהם ביתנים, באנרים, רול אפים, סטנדים וגם שולחנות וסחורה ממותגת לחלק לעוברים והשווים. הסחורה לרוב תדרוש מעצב גרפי ואת אמצעי השיווק והמיתוג תוכלו להדפיס ולייצר במקום הכי איכותי- מולטיקיוב.

אתר אינטרנט

אתר אינטרנט
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים