בתי אב, משרדים ומוסדות שונים מחזיקים בברי מים, מתוך ידיעה שהמכשיר המתקדם יאפשר לעוברים והשבים להרבות בשתייה על בסיס יומי, אך מעטים הם אלה שמכירים בליקויים הנפוצים שבאים לידי ביטוי במכשירים אלה. המדריך הנוכחי ירכז את 3 הליקויים השכיחים, כדי להעלות את המודעות בנושא ולהציג את הדרך הטובה ביותר לטיפול בתקלה.
ליקוי ראשון – המים לא יוצאים מהמתקן
תכירו את הליקוי הראשון שנחשב לנפוץ ביותר – אי יציאת מים מהמתקן. חשוב לציין שמדובר בתקלה שיכולה להתרחש בעת לחיצה על כפתור המים הקרים או החמים. במצבים מסוימים, ניתן לטפל בליקוי בקלות, תוך חיבור המכשיר לחשמל. שכן, לעיתים מתגלה שהתקע הוצא מהשקע מסיבה שאינה ידועה. במצבים אחרים, יש צורך בתיקון השקע או בהחלפת צינור המים. חשוב לציין שעליכם לפנות לטכנאי במידה וחוויתם את התקלה הזו, אך לא הצלחתם לטפל בה באופן עצמאי.
טיפ חשוב: עליכם לבחור בטכנאי מוסמך ומומלץ
פנייה לטכנאי של בר מים זה לא עניין של מה בכך. שכן, עליכם להיות בטוחים בכך שמדובר בבעל מקצוע שהוסמך לדבר, כך שהוא מכיר מקרוב בליקויים השונים ובאופן הטיפול בהם. לצד זאת, עליו להחזיק בחלקי החלפה מקוריים, כדי שניתן יהיה לבצע טיפול הולם שיאפשר המשך שימוש בטח בבר המים. אם אתם רוצים לבצע בחירה נכונה, עליכם לערוך חיפוש בגוגל אחר טכנאי בר מים בצפון או באזור שבו אתם מתגוררים ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו אודות בעלי המקצוע שיוצגו בפניכם. שכן, לשונית הביקורות של גוגל מרכזת את המידע הרלוונטי בנושא.
ליקוי שני – נזילה של מים מהמכשיר
אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בליקויים שנוגעים לבר מים, מבלי לציין את התופעה הידועה שגורמת להופעתה של שלולית מים על הרצפה. תרחיש זה עשוי לבוא לידי ביטוי במצבים שבהם הצינור הראשי של הבר אינו תקין, כך שיש צורך בהחלפתו.
ליקוי שלישי – הפילטר לא עובד
כידוע, השימוש בבר מים מחייב החזקה של פילטר איכותי ותקין. שכן, יש לו תפקיד חשוב בכל הנוגע לסינון של המים ממתכות שונות (אבנית, ברזל וכו'). הפילטר מאפשר לצרוך מים שהם לא רק בריאים, אלא גם טעימים. אם גיליתם שמי הבר שלכם שינו את טעמם, עליכם לבדוק את פעולת סינון המים. שכן, סביר להניח שזו מתבצעת באופן לקוי. נדגיש שתרחיש זה מצריך גם כן פנייה לטכנאי מומלץ, שימסור לידיכם פילטר חדש ותקין.
מילים אחרונות לסיום
עד כאן המדריך שהציג את 3 הליקויים הנפוצים שעשויים להתרחש בברי מים של חברות שונות. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה הבסיסית שתאפשר להכיר בתקלה ולטפל בה על הצד הטוב ביותר (באמצעות פנייה לבעל מקצוע). נאחל בהזדמנות זו שלא תדעו תקלות ושתמיד תצטרכו מים מתוקים ובריאים.