יש לכם רישיון לקנאביס רפואי? אלו האביזרים שחשוב לקנות

ישנם אלפי מטופלים וצרכני קנאביס רפואי בארץ. לכל אחד ישנם זנים מועדפים, שיטות צריכה שונות ואקססוריז המשפרים את חווית הצריכה שלהם. החל מצרכנים מתחילים ועד למטופלים ותיקים, יש מגוון רחב של אביזרים שנועדו לשפר ולשדרג את חווית הצריכה כולה. בואו נדבר על ג'אדגטים חדשניים ואביזרי עישון, אידוי ואחסון חשובים והכרחיים לכל מטופל וצרך קנאביס רפואי.

 

גריינדר

כל מטופל וצרכן תפרחות קנאביס, צריך שתהיה לו במגירה גריינדר איכותי ועמיד לפתיחה טובה של תפרחות הקנאביס. ישנם צרכים המעדיפים לפורר ביד את התפרחות או להשתמש במספריים, אך שיטות אלו אינן תחליף לגריינדר איכותי המבטיח קיסוס אחיד וחלק של תפרחת הקנאביס. בין אם אתם מעדיפים גריינדר חשמלי, גריינדר מתכת בעל מספר קומות או גריינדר פלסטיק פשוט ומסורתי, השקעה חד פעמית בגריינדר איכותי לגמרי תספר לכם חווית צריכה קלה ונגישה.

 

מיכל אחסון

אחסון נכון של קנאביס רפואי הוא הכרחי לשמירה על טריות התפרחת, רמת הלחות ועוצמת הטרפנים. קנאביס החשוף לאור ואוויר מתחמצן, מתייבש ומאבד מעוצמתו. השקעה במיכלי אחסון אטומים ועמידים תעזור לכם לשמור על תפרחות הקנאביס ברמה האופטימלית, כמו שקיבלתם אותן. כיום ניתן למצוא מיכלי אחסון העשויים ממגוון חומרים, עיצובים וגדלים שונים המתאימים לצרכים ודרישות שונות.

קנאביס רפואי

ניירות גלגול

בין אם אתם מעדיפים לגלגל בעצמכם או בעזרת מכונת גלגול ייעודית, אתם תצטרכו נייר גלגול איכותי. הקפידו לבחור ניירות העשויים מחומרים טבעיים כמו אורז או כותנה, הם נשרפים בצורה אחידה יותר ואינם מוסיפים טעמי לוואי לחווית העישון. כיום ניתן לרכוש גם קונוסים מגולגלים מראש המוכנים למילוי מיידי, זה הוא פתרון מושלם למעשנים המעדיפים אופציה מהירה ונגישה.

 

מקססה

בין אם אתם צרכנים המעדיפים את שיטת העישון או האידוי, תצטרכו לפחות מגש גלגול אחד זמין ונוח אחד שישמש אתכם לפתיחת התפרחות וכמצע גלגול נוח של ג'וינטים או למילוי קפסולות לאידוי במכשירים ייעודים. אין יותר צורך להשתמש בניירות, צלוחיות או כל פתרון כזה או אחר. רכשו מקססה מעוצבת בגול המתאים לכם, מתוך המגוון העצום הקיים בשוק, זו תהיה השקעה חד פעמית בהחלט שתשמש אתכם לטווח ארוך ותעניק לכם בעיקר נוחות.

 

חומרי ניקוי

חשוב גם לתחזק ולנקות נכון את האביזרים שלכם, על מנת שישמשו אתכם לטווח ארוך וישאר סטרילים לשימוש. השקיעו בסט של חומרי ניקוי המיועדים במיוחד עבור אביזרי קנאביס, כולל מברשות, מגבוני אלכוהול ותמיסות ניקוי שינקו היטב את כלל האביזרים שלכם. שמרו על גריינדר נקי, מקססה סטרילית וגם שמרפפים נקיים, על מנת למנוע הצטברות שאריות מיותרות.

 

לסיכום

עולם אביזרי הקנאביס מציע מגוון עצום של כלים ואביזרים שנועדו לשפר ולהנגיש את חוויה הצריכה לכל מטופל בקנאביס רפואי, בכל עת ובכל מקום. השקעה באביזרים איכותיים תעניק לכם נוחות מקסימלית, שמירה על אחסון נכון וצריכה נקייה ונעימה של הקנאביס הרפואי שלכם.

יש לכם רישיון לקנאביס רפואי_ אלו האביזרים שחשוב לקנות (2)

יש לכם רישיון לקנאביס רפואי_ אלו האביזרים שחשוב לקנות
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים