מה הם הגדלים המומלצים לארונות בעיצוב אישי?

ארונות בעיצוב אישי הם דרך פופולרית להפיק את המרב מהשטח המצומצם בבית שלנו. עם העיצוב והחומרים הנכונים, ארונות בהתאמה אישית יכולים לעזור לנו למקסם את האחסון וליצור ארון בגדים פונקציונלי ויפהפה. אולם חשוב להכיר את המידות המומלצות לארונות מעוצבים על מנת שתוכלו לבחור את הארון המתאים לצרכים שלכם.

ארונות מעוצבים בהתאמה אישית יכולים להיות שינוי מהותי לארגון הבגדים, הנעליים והאביזרים שלנו. עם העיצוב והגודל הנכונים, נוכל למקסם את שטח האחסון שלנו ולמצוא בקלות את מה שאנחנו צריכים. עם זאת, קביעת הגודל האידיאלי עבור ארון בעיצוב אישי יכולה להיות מכריעה, במיוחד אם אנחנו לא בטוחים מאיפה להתחיל. במאמר זה נסקור את הגדלים המומלצים עבור ארונות מעוצבים כדי לעזור לנו ליצור מקום אחסון פונקציונלי ויעיל.

 

מהם הדברים שכדאי שניקח בחשבון בתהליך?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת ​​קביעת גודל בעיצוב אישי הוא כמות השטח שיש לנו. בין אם אנחנו עובדים עם חדר ארונות ובין אם אנחנו עובדים עם ארון ארונות, חשוב למדוד את מידות החלל איתו אנחנו צריכים לעבוד. זה יעזור לנו לקבוע את הרוחב, העומק והגובה המרביים של הארון אותו אנחנו רוצים להזמין. זכרו שחשוב להשאיר מקום לפתחי דלתות, גישה לארון וכל רהיט אחר בחדר. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://eliya-design.co.il

.לאחר מכן, עלינו לשקול את הפריטים שנשים בארון שלנו. אם יש לנו ארון בגדים גדול עם הרבה בגדים ואביזרים, כנראה שנצטרך ארון גדול יותר מאשר מקרה בו יש לנו ארון בגדים קטן יותר. בנוסף, אם יש לנו הרבה נעליים, ארנקים ואביזרים אחרים, נרצה לקחת בחשבון מקום גם עבור פריטים אלה. כלל אצבע הוא לאפשר לפחות 50 סנטימטרים של שטח תלייה לאדם, כמו גם מספיק מקום לבגדים מקופלים, נעליים ואביזרים.

דברים

מה הגודל המומלץ?

עבור חדרי ארונות, הגודל המינימלי המומלץ הוא 6 רגל על ​​6 רגל. זה יאפשר כמות נוחה של מקום לנוע ולגשת לבגדים שלנו. אם יש לנו ארון בגדים גדול יותר, אולי כדאי לשקול ארון בגודל 8 רגל על ​​10 רגל או יותר. זה ייתן לנו מקום רב לתליית בגדים, מדפים לפריטים מקופלים ומקום מספק לנעליים ואביזרים.

עבור ארונות רגילים, הרוחב המומלץ הוא לפחות 50 סנטימטרים, עם עומק של לפחות 20 – 25 סנטימטרים. זה יעניק לנו מספיק מקום לתליית בגדים ומדפים לבגדים מקופלים. אם יש לנו ארון בגדים גדול יותר, אולי כדאי לשקול ארון הגעה רחב יותר, כגון 100 סנטימטרים או יותר. זה ייתן לנו יותר מקום לתלייה ומדפים נוספים לאחסון.

לסיכום, הגודל המומלץ לארון מעוצב תלוי בכמות השטח שיש לכם ובכמות הבגדים שבכוונתם לאחסן בו. על ידי התחשבות בגורמים אלו ושילוב מאפייני העיצוב הנכונים, תוכלו ליצור ארון פונקציונלי, יעיל ומותאם לצרכים האישיים שלכם.

ארונות מעוצבים

ארונות מעוצבים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים